Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Live Poker_Hand AJo

8 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
745 Weergaven
rogervieri
PokerStrategist

Full Ring: 9 players
UTG = aangeschoten, misschien wel dronken, zeer loose aggressive, heb ik al een all-in zien doen met bottom pair 62o op een Q72r board
CO = zeker dronken, zit maar wat te lallen, heb ik ook een 'epic-all-in' zien maken met 35s en gewoon z'n straat maken op de river en winnen tegen KK

9 handed, early in het toernooi:
blinds 50/100, stacks 5000
UTG raised naar 4x BB -> 400
Hero callt met AJo -> 400
CO re-raised naar -> 800
rest folds
UTG callt 400
Hero callt 400
Flop: J73rainbow
UTG checks
Hero bets 1500 chips
CO shoves 5000 chips
Hero (after 10minutes of thinking) folds
CO shows 99

tijdens die avond dacht ik: mmm, reraise pre-flop door CO, en daarna shove op J73r board...die zal wel QQ+ hebben!

Later die week dacht ik: mmm, reraise pre-flop door CO, en daarna shove op J73r board...die heeft natuurlijk géén QQ+ anders zou die wel flat-callen!! zelfde als ie een set heeft gehit...maaaaarrrr....88, 99, TT zouden zijn play wel verklaren waarom ie shoved...eventueel zou ie zo'n play ook nog met AK en AQ kunnen maken....why didn't I call?!?!?!?

Iemand advies over deze hand??

Beantwoorden
Citeren
7 reacties

Std snapcall. Je hebt al 2.3k invested, meer dan de helft van je stack dus no brainer call imo. Zeker als die fish dronken is :D

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Ja TPTK tegen dat soort spelers kun je NOOIT folden :).

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door rogervieri
Full Ring: 9 players
UTG = aangeschoten, misschien wel dronken, zeer loose aggressive, heb ik al een all-in zien doen met bottom pair 62o op een Q72r board
CO = zeker dronken, zit maar wat te lallen, heb ik ook een 'epic-all-in' zien maken met 35s en gewoon z'n straat maken op de river en winnen tegen KK

dit zegt wel genoeg:)

Beantwoorden
Citeren
rogervieri Topicstarter
rogervieri
PokerStrategist

thanks for the feedback guys!!

Als jullie mij ook nog kunnen vertellen hoe je dronken limpers wegjaagd?? het maakt niet uit of je preflop 10x BB raised: ze downcallen ALLES!!

en het ergste: ze hitten ook nog als een malle :f_confused:

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85
Elite Grinder

Waarom wil je ze wegjagen als ze met alles downcallen? oké, het is variance gevoelig maar als je gewoon valuepoker speelt kun je superprofitabel spelen tegen zulke spelers.

Beantwoorden
Citeren

Fold pre en as played snapcall!

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door WesleyNobels
Fold pre en as played snapcall!

so much this

Beantwoorden
Citeren