Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[The Hot $7,50] AQo op de SB

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
1,192 Weergaven

Goedenavond,

Ik weet niet of deze link werkt, omdat ik geen k*t van computers snap.
Maar ik probeer het iig even uit te leggen. Op een the hot 7.50 op PS kom ik met AQ op de small blind. (blinds 40/80)
een vent in EP doet een minraise naar 160, volgens de pre flop handplay database moet ik folden. Zodra er iemand voor je raist fold je met AQ. Dus ik heb gefold.

Flop is 6 10 Q waardoor ik top pair gehit zou hebben. Niet dat dat nu het meest belangrijk is, ik vroeg me alleen af of jullie bij bijvoorbeeld een minbet wel eens uitzonderingen maken op die database. Als ik dat in dit geval gedaan zou hebben zou ik er erg goed voor staan. Hier de link?(

http://www.boomplayer.com/nl/poker-hands/Boom/15205490_4FB180C5A0

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik heb jouw hand verplaatst naar de >$6 MTT handdiscussie forum, want daar past het beter.
De link werkt trouwens prima. Ik ben eigenlijk benieuwd welke handplay database je AQo zou moeten folden in een turbo MTT.

Je komt zo te zien in een multi way pot terecht en had ik met AQo minimaal gecalled op de SB.
Aangezien AQo het nog best goed doet.
Ik had zelf tegen een onbekende speler die vanuit UTG opent met 2 callers een behoorlijk grote 3Bet geplaatst naar minimaal 600 chips, zodat ik de hand met initiatief uit positie verder kan spelen

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben naar strategie gegaan, dan MTT, en dan naar hoe speel je een MTT, daarin kun je een tabel openen en die probeer ik een beetje aan te houden.

Beantwoorden
Citeren