Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Sunday storm handje

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
935 Weergaven
Jordyvde
Poker Player

Had iemand hier van weggekomen? is t verder nog slecht gespeeld of is t gewoon een cooler?

handje

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo Jordyvde

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Ik had de hand vergelijkbaar gespeeld met KQs. Al had ik de river geshoved voor value. Ik denk dat je nog genoeg value kunt krijgen van mindere handen. Nu loop je natuurlijk tegen de nuts aan en is het inderdaad een cooler.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Hallo Jordyvde

Ik had de hand vergelijkbaar gespeeld met KQs. Al had ik de river geshoved voor value. Ik denk dat je nog genoeg value kunt krijgen van mindere handen. Nu loop je natuurlijk tegen de nuts aan en is het inderdaad een cooler.

Groetjes,
SDK1987

+1, kdenk zowiezo dat de meeste mensen hier broken gaan en mss wel moeten gaan. Er zijn gewoon te weinig combo's die je beaten.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Hallo Jordyvde

Groetjes,
SDK1987

+1, kdenk zowiezo dat de meeste mensen hier broken gaan en mss wel moeten gaan. Er zijn gewoon te weinig combo's die je beaten.

Bedankt voor jullie reacties!

Vond het er sterk uitzien dat die leadde en gaf me echt super erg het gevoel dat die iets sterks had..

Vandaar mijn call en geen raise, achteraf gezien had ik misschien wel moeten raisen omdat je inderdaad te vaak tegen mindere handjes aan zal lopen!

Beantwoorden
Citeren