Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AKs vs Bigstack bully

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
205 Weergaven
SergeSas
PokerStrategist

De bigstack had de laatste 7 handen elke keer geraised naar 8.5k dus verdacht ik hem er van gewoon hele tijd de blinds en antes te stelen!
Laat hij AA zien! ?(

Was zo lekker aan het spelen... is gewoon dom van me om all in te raisen!
had 3x zen raise moetten betten!

Sta open voor suggesties en raad zodat ik niet meer dezelfde fout maak!

No Limit Holdem Tournament
7 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG PITCHCAR (57k)
UTG+1 LENAS10 (198k)
MP CRACKTHESET (56k)
CO Hero (77k)
BTN HATCHIT (70k)
SB STR8ATCHA (92k)
BB WINNERDAVE (50k)

Blinds: 1k/2k Ante 200

Pre-Flop: (4.4k, 7 players) Hero is CO A♦ K♦
1 fold, LENAS10 raises to 8.4k, 1 fold, Hero goes all-in 77k, 3 folds, LENAS10 calls 69k

Flop: A♥ 9♣ 8♠ (159k, 2 players, 1 all-in)

Turn: 4♥ (159k, 2 players, 1 all-in)

River: 8♦ (159k, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 159k

4 reacties
Sutra1981
PokerStrategist

Bof, gezien de raisinghistory van de bigstack was je move imo helemaal niet slecht omdat je meestal zijn range keihard beat.
Gewoon pech deze, maar het resultaat veranderd niets aan hoe goed de hand gespeeld is, dus dat mag je voortaan weglaten als je een hand post.

SergeSas Topicstarter
SergeSas
PokerStrategist

zal ik snel aanpassen dan!

bobm78
Poker Player

Is helemaal niets dom aan, zonder dat je het weet heb je de juiste keuze gemaakt. Zoals je al zegt, Big Stack, die al 7 handen achter elkaar raist, dus grote kans dat je AKs voorstaat op zijn range, lijkt me sterk dat ie 7 x achter elkaar beter heeft gehad dan AK toch? Dus een 3 bet is hier prima...
Hij bet 8.4 K, dus 3 bet zou rond 25k zijn, plus nog wat voor de blinds en antes, kom je dus rond de 30K uit... Je hebt 77k, dus je commit jezelf dan voor bijna de helft van je stack, lijkt mij dan beter meteen all in te gaan, al lijkt het nog zo'n overdreven overbet..... Dat hij hier AA oppikt is gewoon kut.

marcelhermus
Oldschool Grinder

elke maniac heeft wel eens een sterke hand.

ik zou hier ook gewoon pushen.
als je 3bet naar 20k of zo krijg je nog wel eens een nare beslissing. en nu leg je de beslissing bij hem.
plus als jij hier dit nu doet creer je een veel betere toekomstrige spot.

want hij kan door tegenstand wel eens tighter worden, waardoor jij meer spots krijgt.
of hij gaat je de volgende keer wel callen met een slechte hand als hij nu fold.

dat hij AA heeft is pech, maar meestal beat je bijna elke hand die hij heeft.