Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Diverse handen € 0,50 MTT Unibet (circa 70 man)

11 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
309 Weergaven
MasteroftheGame
Legacy Member

Ik merk dat ik het lastig vind dat bij deze lage toernooien veel spelers zo passief zijn, veel limpers maar met name het gemakkelijke callen op preflop raises waardoor je op de flop vaak alsnog met 3 of 4 spelers bent. Ze gaan ook gemakkelijk mee op de flop na een c-bet als ze ook maar iets raken waardoor je snel in marginale situaties komt voor mijn gevoel.

Hand 1: MTT €50 Fifty Cent - 300/600 Ante 70 - No Limit Hold'Em -
Plaats 1: UTG (13340)
Plaats 2: MP1 (12399)
Plaats 3: Hero (32472)
Plaats 4: CO (23296)
Plaats 5: BTN (26548)
Plaats 6: SB (5575) SB
Plaats 7: BB (2350) BB
Preflop
UTG folds
MP folds
Hero K♠ K♦ raises 1800 tot 1800
CO calls 1800
BTN calls 1800
SB folds
BB folds
Flop Q♠ A♠ 4♣
Hero zet 3395 in
CO calls 3395
BTN folds
Turn Q♠ A♠ 4♣ J♥
Hero ???

Preflop logisch een raise maar met een As op de flop wordt het lastiger maar ze kunnen net zo goed met QTo of een QX callen hier. Turn wederom betten en folden bij een raise of shove?

CO callde bij eerder handen een paar keer vrij licht preflop en op de flop

Hand 2: MTT €50 Fifty Cent - 250/500 Ante 60 - No Limit Hold'Em -
Plaats 1: UTG (13490)
Plaats 2: MP (15734)
Plaats 3: Hero (23677)
Plaats 6: CO (14649)
Plaats 7: BTN (9374)
Plaats 8: SB (7935)
Plaats 9: BB (5660)

Preflop
UTG calls 500
MP calls 500
Hero 8♦ A♦ ??

Ik heb hier een redelijk grote stack maar zit niet op een geweldige positie maar A8s is een redelijk hand. Callen lijkt mij te passief maar bij raisen ben ik bang voor meerdere callers waardoor je op de flop in een lastige situatie komt.

Hand 3: MTT 100/200 Ante 25- No limiet Hold'Em
Plaats 1: UTG (4830)
Plaats 3: MP1 (10563)
Plaats 5: MP2 (7918)
Plaats 6: CO (7231)
Plaats 7: BTN (4318.50)
Plaats 8: Hero (5416)
Plaats 9: BB (5900)
Preflop
UTG folds
MP1 calls 200
MP2 calls 200
CO calls 200
BTN folds
Hero (SB) T♥ A♣ ???

Wederom een mooi hand maar veel caller en ze callen een preflop raise ook gemakkelijk na een limp. Een shove is een optie of is dit te licht?

Hand 4: MTT €40 Nano Ice Age - 60.00/120.00 Ante 15- No limiet Hold'Em
Plaats 2: MP (21656)
Plaats 3: CO (8023)
Plaats 4: BTN (22771)
Plaats 5: SB (13098)
Plaats 6: BB (5371)
Plaats 7: UTG (8464.50)
Plaats 8: Hero (6051) Hero
Preflop
UTG folds
Hero T♥ A♠ raises 300 tot 300
MP folds
CO calls 300
BTN folds
SB calls 240
BB folds
Flop 6♣ 7♦ 9♠
SB checks
Hero ???

Geen geweldige flop, zeker niet tegen meerdere spelers. Daarnaast zijn ze vrij passief en callen mijn inziens een c-bet relatief gemakkelijk. Check/fold? Aan de andere andere kant heb ik twee overs en een 8 geeft een straight...

PS: iemand een handconverter voor Unibet?

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Is wat lastig kijken zonder kaartsymbolen (voor mij iig)

Kun je de handen converteren of de symbolen handmatig invoeren? Maakt het gemakkelijker te beoordelen voor anderen ;)

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Lol, zie nu pas je laatste zin :D

Geen idee eigenlijk. Speel daar al tijden niet meer en had destijds HM2 voor converteren.

Beantwoorden
Citeren
MasteroftheGame Topicstarter
MasteroftheGame
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Is wat lastig kijken zonder kaartsymbolen (voor mij iig)

Kun je de handen converteren of de symbolen handmatig invoeren? Maakt het gemakkelijker te beoordelen voor anderen ;)

Veel handconverters werken niet als in de handen copy/paste. Heb nu ff handmatig aangepast.

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Unibet heeft geen hand converter, heel lastig idd. In plaats daarvan veel recreationals, wat veel goed maakt…

Hand 1:
Preflop zou ik het iets kleiner maken, al snap ik je redenering wel als je hoe dan ook calls krijgt, dat je het wat groter maakt.. met deze sizing moet je wel opletten dat je niet te wijd opent. Als je 2x of 2.2x maakt, kan je meer openen en meer potten spelen, omdat het simpelweg minder vaak moet lukken.

Vind je cbet ook aan de grote kant. Maar je moet hier wel betten. Je hebt hier alle Ax en je hebt initiatief. Met Ks zou ik hier klein betten.
Calls krijgen is hier niet heel leuk maar je krijgt hier ook nog calls van slechter. Betten zou ik hier wel niet meer doen. Zou checken en verwachten dat er vaak behind gecheckt wordt. Afhankelijk van sizing call of fold ik.

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Hand 2: ik fold hier. First in kan je raisen maar je moet je vooral bewust zijn van de stacksizes na je. 3 van de 4 Stacks zijn kleiner dan 20bb en gaan dus inclined zijn om te schuiven preflop.

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Hand 3: shove is een optie maar gezien ik wel verwacht een edge te hebben zoek ik liever betere spots. Ik ga hier niet raisen want dan ga je vaak met 3 of 4 naar een flop uit positie. Ik limp hier en ga voorzichtig naar de flop (lees toppair hitten is niet de nuts voor mij hier).

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Hand 4: flop is veel gunstiger voor Vilain dan voor ons. Ik check hier en hoop men aas of gutshot te hitten.

Beantwoorden
Citeren
MasteroftheGame Topicstarter
MasteroftheGame
Legacy Member

Bedankt voor je reacties! Kan ik zeker wat mee. Ik ga even nadenken over je tips om kleiner te raisen. Daarnaast misschien toch met semi goede handen mee limpen maar dan niet te gek post flop. Zal even gaan zoeken naar artikelen of video's hierover.

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door MasteroftheGame
Bedankt voor je reacties! Kan ik zeker wat mee. Ik ga even nadenken over je tips om kleiner te raisen. Daarnaast misschien toch met semi goede handen mee limpen maar dan niet te gek post flop. Zal even gaan zoeken naar artikelen of video's hierover.

Het ding met die “semi handen” zoals AT is dat je preflop wss wel voor ligt, maar je jezelf gewoon in moeilijke spots voor te grote potten gaat brengen postflop. Agressie is belangrijk maar positie is dat ook, en ik speel niet graag met ATo van op de sb tegen potentieel 3 of 4 tegenstanders na een raise naar 4bb of mss nog meer vanuit deze spot.

Gto is 1 ding en dat zegt mss raise in deze spot. Maar exploit > gto anytime anywhere.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Kan het eigenlijk alleen maar met Samni eens zijn :)

Beantwoorden
Citeren