hallo, gister gespeeld. Live toernooi, 22 spelers over van de 75. Big stack aan tafel 120k.
had ik deze AA heel anders moeten spelen?
blinds 2k 4k
ik BB stack 90k - AA
UTG+2 100k raise 9k
Fold naar de CO 120k call 9k
BB raise 25k
UTG+2 fold
CO call
Flop Kd 5s 2s
BB check
CO bet 20k
BB all in
CO call 97s
Turn 8s flush
Denk dat je op de flop beter aggro had kunnen zijn. Na zijn te verwachten bet is zijn stack al zover aangetast dat hij i.m.o. veel meer gaat callen dan wanneer jij bet. Je kunt hier ook voor zijn bet spelen en dan is het gewoon pech dat hij hit, maar ik zou zelf de flop hebben gebet.
Probleem is dat jij uit positie zit, waardoor hij het spel kan maken. Daarom zou ik betten. Je weet ook niet zeker dat hij uit zal betten en kunt hier dus waarde missen door op hem te wachten.
Ben verre van een hand judge maar ben benieuwd waarom je hier voor een check / raise op flop gaat?
Je geeft hem nu kans op gratis turn waar hij 2 paar of zoals nu een flush kan hitten. Ik zou zeggen gooi het er zelf in op flop. Als ie top pair heeft zal ie folden en je zet hem dan voor het blok als ie een draw heeft (en dan zal ie vaak folden).
Goed gespeeld. Dit wil je toch dat hij met draws gaat afcallen. Trouwens er ligt alleen flushdraw. Vrij licht afgecalld pre van hem met 79s.
Elke Kxs diamond zit ook in zn range. KQ, AK. Er zijn nog heel veel handen waar je value van kan krijgen en die wil je niet wegjagen door te donkbetten.
Nog verplaatst naar de juiste handdiscussie plek denk ik.
Zou zelf denk ik pre-flop gepushed hebben met een 22,5bb stack met een raise en een call voor je. Anders had ik zo'n 30k in totaal verhoogt (3bet) uit positie. Normaal zou ik gewoon Cbetten en voor stacks spelen tegen 1 speler.