Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

setminen?

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
287 Weergaven

Poker Stars $3.00+$0.30 No Limit Hold'em Tournament - t10/t20 Blinds - 9 players - View hand 2045445
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: t3000 150 BBs
BTN: t3080 154 BBs
Hero (SB): t2920 146 BBs
BB: t3000 150 BBs
UTG: t3000 150 BBs
UTG+1: t3000 150 BBs
UTG+2: t3000 150 BBs
MP1: t3000 150 BBs
MP2: t3000 150 BBs

Pre Flop: (t30) Hero is SB with 8 :club: 8 :diamond:
6 folds, BTN calls t20, Hero raises to t100, BB raises to t300, BTN calls t280, Hero calls t200

Flop: (t900) 4 :spade: 5 :heart: A :spade: (3 players)
Hero checks, BB bets t450, BTN calls t450, Hero folds

Turn: (t1800) T :heart: (2 players)
BB checks, BTN bets t680, BB raises to t2250 all in, BTN calls t1570

River: (t6300) K :spade: (2 players - 1 is all in)

Beantwoorden
Citeren
8 reacties

Setminen oop in 3bet pots is altijd een beetje meh, alleen als je villain's range kunt narrowen tot KK+ en hij altijd broke gaat als jij je set hit, is een flat nog te rechtvaardigen. Je implied odds worden wat beter met buttonfish, maar dit wil niet zeggen dat hij daar altijd met Ax combo's zit.

Probleem met setminen in 3bpots is dat je op K8x/A8x flops dan alsnog broke kunt gaan, dus zelfs met een narrow range van villain is het soms tricky. Sowieso hebben we geen idee wat onze buttonfish aan het doen is, dus ik fold hier denk ik standaard. Ik zou btw nooit 5xen hier pre. 88 is niet bepaald een valuehand imo.

Just my humble opinion.

Beantwoorden
Citeren
pvdheuvel

Ik limp pre; je hebt een klote positie die echt alleen setmining value heeft. Als je nu button bent kun je zeker wel gaan 4xen.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Ik vind een raise (maar dan naar 80 of zo) toch wel een must tegen een BTN limp, tenzij hij echt wel een tricky speler is. Na de BB 3-bet is het echter een gemakkelijke fold, omdat je gewoon niet genoeg implied odds hebt.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door CairyHunts
Setminen oop in 3bet pots is altijd een beetje meh, alleen als je villain's range kunt narrowen tot KK+ en hij altijd broke gaat als jij je set hit, is een flat nog te rechtvaardigen. Je implied odds worden wat beter met buttonfish, maar dit wil niet zeggen dat hij daar altijd met Ax combo's zit.

Probleem met setminen in 3bpots is dat je op K8x/A8x flops dan alsnog broke kunt gaan, dus zelfs met een narrow range van villain is het soms tricky. Sowieso hebben we geen idee wat onze buttonfish aan het doen is, dus ik fold hier denk ik standaard. Ik zou btw nooit 5xen hier pre. 88 is niet bepaald een valuehand imo.

Just my humble opinion.

Hoeveel open je dan pre? Ik ben een cashgamespeler en daar 5x ik ook in deze spot, vandaar...

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Oorspronkelijk gepost door CairyHunts

Just my humble opinion.

Hoeveel open je dan pre? Ik ben een cashgamespeler en daar 5x ik ook in deze spot, vandaar...

Dan begrijp ik het wel, ik zou normaal openen tussen 3 en 4, maar zoals iemand anders aangeeft, meelimpen is prima, zo hou je je implied odds het beste in stand als je wilt setminen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik zou 77+ isoraisen en 22-66 limpen maarja dat is wrs een cashgameplay? :P

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Ik zou 77+ isoraisen en 22-66 limpen maarja dat is wrs een cashgameplay? :P

Nah, ik doe hetzelfde, maar je mag soms best een passieve line nemen met 88 met een buttonlimp, zo vroeg in toernooi.

Beantwoorden
Citeren
Steambull

200 callen voor een 900 pot tegen een sterke range van de BB lijkt mij meer dan ok. Je hebt door de '4bet' van de BB, die normaal een nauwe range heeft daar m.i. juist wel veel implied odds, omdat de BB redelijk vaak zal afstacken. Als zijn '4bet'-range daar TT+ en AK/AQs is, flopt hij vaak een overpair of TPTK-like hand. Dat gaat hij niet vaak meer folden.

dat in combinatie met de 1-4.5 pre maakt dit een call. Je sluit de actie. ovendien hebben we de BTN niet eens meegerekend dier hier ook nog wel eens kan afstacken wanneer hij (een overpair) hit.

Beantwoorden
Citeren