Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

€5/10 - 6 Max Live Game (NL€1k)

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
2,698 Weergaven

Hallo,

Speel voornamelijk private cash games live. Speelde een interessante hand aan een €5/10 tafel.

We spelen 6 handed en zijn al enkele uren aan het spelen.

Ik zit UTG, open AJo naar €40 (€3k deep). Iedereen fold behalve SB, die besluit te callen.. SB is een regular maar speelt zeer Loose Agressive (In staat tot heel veel moves). Spelen beide een stack van ~€3000..

Flop (€90): J93ss. SB Checkt. Cbet €60. SB Calls.
Turn (€210): 3x. SB Checkt. Bet €160. SB maakt €360. Ik call.
River (€930): Tx. SB Bet €730. Call of fold?

Graag jullie gedachtengang over deze hand.. Thanks!

Beantwoorden
Citeren
9 reacties

Snapcall, QQ+ zit niet in zijn range. Enige wat je beat heeft is A3s of 99.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Meh gaat hij ever daar/zo bluffen. Is echt zon typische valuemove van fishes online die geen check behind willen. Mag aannemen dat A3ss pre wel fold op een UTG open als die reggish is. Dnno denk dat dit toch wel vaak value is. KQss of J10 oid?

Beantwoorden
Citeren

Pretty sure dat hij TJ daar de turn niet gaat c/r op de turn. Denk dat hij A3s nog wel eens in zijn range kan hebben aangezien aangezien hij LAG is en 300bb diep zit. KQs is goed mogelijk, denk dat hij hier vaak een missed fd speelt.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Oh lol ik lees de hand helemaal verkeerd :tongue: Ik dacht dat tie c/c, c/c, donkbet speelde, zag de raise op de turn niet haha. Ja ik call nu ook, hij rept super thin op de turn.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dacht ik ook. Besluit te callen en hij laat 23cc zien.. Verlies dus 2.5k pot. Win nog wel 1.5k die nacht..

Beantwoorden
Citeren

Snap echt niet wat hij met 23cc op de flop doet OOP, hij moet echt elke turn folden..

Beantwoorden
Citeren

Is wss wel een call als hij zulke dingen defend maar dno of je genoeg info had om te callen. Zonder info ist een fold

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Is wss wel een call als hij zulke dingen defend maar dno of je genoeg info had om te callen. Zonder info ist een fold

we folden op de beste card in t deck :X dan kan je nog beter turn backchecken.

ofwel strongly disagree, je zegt eigenlijk dat we onze complete range bet/folden hier want we hebben toch blockers naar KQ en hij zal een river ace nooit bluffen

Beantwoorden
Citeren

Ligt zo hard aan wat onze range is voor bet/call turn.

Denk dat ik op de flop vaak al zal checken met iets als KsJx. Maargoed, let's say dat we alles buitne KsJx betten en 100% AJ or better. Dat we QTs en spades altijd barrellen en KQ behind checken.

Vind het wel belangrijk erbij te zeggen of het Js9s3x of Jx9s3s is. Neem aan dat het het eerste scenario is.

Dus B/f KJ op de turn dan houden we over:

51 combos:
QQ+, JdJh, JdJc, JhJc, 9d9h, 9d9c, 9h9c, AsKs, AsQs, KsQs, AdJd, AhJh, AcJc, AsTs, KsTs, QsTs, Jd9d, Jh9h, Jc9c, 8s7s, As5s, As4s, As3s, Ac3c, As2s, AdJh, AdJc, AhJd, AhJc, AsJd, AsJh, AsJc, AcJd, AcJh

We moeten 28 combos defenden
Descending order:
KQs (1)
78s (1)
JJ (3)
99(3)
A3s (2)
J9s (3)
QQ+ (18)
--
= 31 combos, wat al beetje teveel wordt in feite.

Oorspronkelijk gepost door Rogier
we folden op de beste card in t deck :X

?

Beantwoorden
Citeren