Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] monster of bluff

16 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
615 Weergaven

Preflop: Hero is BB with 8 :club:, J :spade:. UTG+2 posts a blind of $0.25. (Comment)
UTG+1 folds, UTG+2 checks, 5 folds, SB calls $0.15, Hero checks.

Flop: ($0.75) 4 :spade:, Q :spade:, J :heart: (3 players) (Comment)
SB bets $0.50, Hero calls $0.50, UTG+2 calls $0.50.

Turn: ($2.25) 8 :heart:(3 players) (Comment)
SB checks, Hero bets $1.75, UTG+2 raises to $5.00

Hero?

15 reacties
dopiejopie88
PokerStrategist

9-10

of setje 4en of 8en :)

waarom call je op de flop? :S

NLDPeter
PokerStrategist

fold flop! Stacksizes zijn hier van belang, hoeveel heb je nog over, en hoeveel heeft hij nog. als dit zijn volledige stack is kan je hier callen omdat je niet meer dan dit kan verliezen als hij nog $5 behind heeft kan je hier misshcien fodlen omdat je waarschijnlijk die $5 op de river zal moeten callen.

monster, en let op je spel.

rayvl
Poker Player

wss heb die 9 10 in zijn hand xD

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@NLDpeter hij had nog 12 achter

Lijkt me duidelijk, fold flop

Neoken
PokerStrategist

Ja, callen op flop is hier maar raar. Kbedoel, wat wil je ermee bereiken? Je hebt namelijk zo goed als geen outs en je geeft lekker goeie odds aan mensen die drawen.

Je hebt hier maar enkel MP met een zwakke kicker en je zit 3way OOP op een drawy board. Gewoon wegsmijten die handel.

Op turn is het duidelijk dat hij een monster heeft, easy fold.

NLDPeter
PokerStrategist

Heb nog even gekeken en ik kan toch 2pair niet wegleggen op dit baord.er zijn te veel handen die je ngo kan verslaan, en te veel draws die ook zo kunnen spelen. Hij kan zo spelen met bijv K9 van harten of schoppen, met een hand als KQ van harten en met TPTK kan hij ook zo spelen. ik denk dat ik hier 2pair niet kan wegleggen.

Nee owkee, maar je maakt het jezelf zo moeilijk omdat je callt op de flop. Dat is als je goed/winstgevend wilt spelen gewoon af te raden. En daarmee is de hand voor mij eigenlijk ook gedaan.

Maar two pair wegleggen hier is lastig, hangt ook af van het type speler af. Maar ik had het toch gedaan hier als ik de situatie zo aankijk. Een zo sterke reraise staat hier wel erg sterk.

dustje
Elite Grinder

fold flop, fold turn prolly monster

monster

NLDPeter
PokerStrategist

ben wel benieuwd wat hij had (als je gecalled hebt)

Neoken
PokerStrategist

ik gok op T9

Timor83
Elite Grinder

UTG+2 heeft heel waarschijnlijk 9T in z'n hand. Ik zie hem deze line nooit nemen met een hand die bottom 2 paar verslaat. Fold.