Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL100 SH QTo

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
388 Weergaven
Yoghi
BlackMember

er=converter_dc]DeucesCracked.com Hand History Converter

BB: $106.66
CO: $50.00
Hero (BTN): $126.92
SB: $184.90

Pre Flop: ($1.50) Hero is BTN with Q :club: T :heart:
CO checks, Hero raises to $5, 1 fold, BB calls $4, 1 fold

Flop: ($10.50) T :diamond: 3 :club: 4 :diamond: (2 players)
BB bets $8.55, Hero raises to $28, BB calls $19.45

Turn: ($66.50) Q :spade: (2 players)
BB checks, Hero bets $45, BB folds

Preflop raisen omdat er zoveel dead money is leek me wel goed.

Ik flop de nuts, gewoon raisen en een push callen?

Hij was 29/29 over 14 handen, zegt niet veel dus..

9 reacties

TT
44
33
T4
T3
43
AA
KK
QQ
JJ
AT
KT

en dan komt jou hand :)

wat bedoel jij dan met : ik flop de nuts ???

Yoghi Topicstarter
Yoghi
BlackMember

Hij 3-bet TT+ zeker, meeste van de rest fold hij. Hij donkt hier nooit 44, 33. Enige logische is misschien een flushdraw of 43.

hoe kan jij zo'n read op zijn preflopspel hebben na 29 handen ?
Ik vraag deze dingen alleen maar omdat ik anders een mega-leak heb zelf.

De vraag is dus eigenlijk of je dat alleen uit het feit haalt dat hij elke hand die hij speelt raist, of is er een aanleiding door andere stats ?

Yoghi Topicstarter
Yoghi
BlackMember

Puur gevoel :P Zoals hij speelde ging ik er vanuit dat hij gewoon een TAG/LAG was, en ik weet wel hoe die spelen.

Rogier
Oldschool Grinder

voor mijn gevoel overspeel je hier je hand(of represent je iig iets wat veel sterker is n.l. een overpair) hier. Mij lijkt raise/call shove hier spewy met tpgk in een raised pot, maar ik ben geen 6max speler(timoty/timor/sonic?!).

niks mis met de raise pre

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Hij 3-bet TT+ zeker, meeste van de rest fold hij. Hij donkt hier nooit 44, 33. Enige logische is misschien een flushdraw of 43.

ik zou er niet zeker van zijn dat hij TT/JJ 3bet, er zijn namelijk een hoop spelers die dat niet doen
verder call ik hier de flop gewoon voor pot controle,nu blaas je de pot een beetje op met een matige hand (TPGK is niet de nuts :P )

AT, KT kan ook maar zon donkbet is volgens mij eerder een FD of een 77-99 hand (set kan ook maar die donken niet volgens mij)

nu is de vraag wat je wilt bereiken?
tegen die range lig je voor en je wil ze niet wegjagen met een raise maar je wilt eerder value halen :)

as played moet je de turn wel betten aangezien je nu wel bijna zeker de nuts hebt ;)

groeten

Yoghi Topicstarter
Yoghi
BlackMember

Ik wil geen op de turn zien en de beste hand folden. Ik wil wel value uit alle draws die hij hier kan betten, en ik denk dat ik die eerder hier krijg dan op de turn?

:diamond: op de turn is maar 1/5 en op de turn krijg je meer als genoeg value volgens mij :)
groeten

Timor83
Elite Grinder

Villain prijst zichzelf hier in wanneer hij 8$+ bet, dus een call >> raise. Zijn eigenlijke hand (flushdraw, Tx, set,...) doet er eigenlijk gewoon niet toe: Je hebt een goede hand maar niet goed genoeg om de pot zo massief groot te maken, bovendien zit je in positie dus je hebt een voordeel in de rest van de hand omdat je vrij perfect kan spelen tegen de range van je tegenstander.

Ook kan je onmogelijk dergelijke reads ("hij speelt x zo en y zo") aannemen omdat ze volgens jou standaard zijn, zeker niet na 29 handen.