Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl200: Qq

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
188 Weergaven
DeKuip
Elite Grinder

$1/$2 No Limit Holdem
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG ($176.60)
Hero (UTG+1) ($213.65)
CO ($167.15)
BTN ($204)
SB ($210.05)
BB ($297.50)

Pre-Flop: ($3, 6 players) Hero is UTG+1 Q♥ Q♦
UTG calls $2, Hero raises to $10, CO calls $10, 3 folds, UTG calls $8

Flop: 9♦ 5♣ 9♠ ($33, 3 players)
UTG checks, Hero bets $24, CO calls $24, UTG folds

Turn: 8♣ ($81, 2 players)
Hero bets $56, CO raises to $133.15, Hero calls $77.15

River: 7♠ ($347.30, 2 players)

Final Pot: $347.30

Stats CO: 49/7/2 (46 handen)

Goed gespeeld?
Op zijn turnshove had ik een gevoel dat ik beat was, maar had ondertussen mezelf ook al commit volgens mij...

4 reacties
Timor83
Elite Grinder

Ik speel op dit soort boards met KK-AA. Met QQ is het closer omdat er 6 overcards meer zijn die je hand eventueel kunnen outdrawen, maar zou ik nog steeds een degelijk deel van de tijd behind checken omdat er gewoon weinig is waar je value uit kan halen, en er buiten gutshots ook niet zoveel draws zijn. Een cbet is natuurlijk nooit verkeerd.

Om dezelfde redenen kan je de turn behind checken, maar wederom is een bet niet verkeerd. Ik zou wel iets minder betten, 48 ofzo.

Zoals gespeeld is er inderdaad een degelijke kans dat je beat bent tegen deze sterke line. Buiten een raar gespeelde TT-JJ, 78 beat je inderdaad vrij weinig. Ik fold ondanks redelijke odds, ik zie ze hier in de praktijk toch wel te vaak een hand hebben die je niet beat.

DeKuip Topicstarter
DeKuip
Elite Grinder

Turn behind checken? Dat kan niet helemaal :P

je ligt vér achter tegen zjin value range en aangezien mensen je hier altijd op een overpair gaan zetten en ze echt niet denken dat je dat gaat folden (en dus niet gaan bluffen) is dit een fold :)

Purity
Elite Grinder

Ik fold niet, zen line smells like air (made hand turned into bluff zoals 44/66 ) of a turned :club: flush draw.

Fold vind ik veel te zwak, want ik verwacht de beste hand te hebben een groot deel vd tijd.

If beat, so be it als die een 9x of fullhouse heeft gaat die niet altijd de turn raisen, maar ook vaak callen.

Verder denk ik ook dat die mss schrik heeft van een river card en TT/JJ kan shoven.

Imo well played for the reasons stated above.