Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 25nl rush AQ in 3bet pot

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
199 Weergaven
lomyst
PokerStrategist

No-Limit Hold'em, $0.25 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB ($31.03)
UTG ($15)
Hero (MP) ($28.85)
CO ($36.78)
Button ($7.05)
SB ($12.50)

Preflop: Hero is MP with Q, A
1 fold, Hero bets $0.85, 2 folds, SB raises $1.65, 1 fold, Hero calls $0.90

Flop: ($3.75) 10, A, 9 (2 players)
SB bets $3.75, Hero calls $3.75

Turn: ($11.25) J (2 players)
SB bets $7 (All-In), Hero ???

villain is een regular die altijd met 10$ gaat zitten... vrij aggressief pre en postflop... hoe speel ik dit en wat nu?

4 reacties
TimPS
Oldschool Grinder

lol, ze min 3-betten jou wel vaak he? :P

Ik denk dat je hier ofwel kunt 4-betten, ofwel kunt flatten pre. Je hebt positie en je krijgt een erg goede prijs... On the other hand heb je een best wel sterke hand. Zonder reads op Villain zou ik pre al erg lang moeten tanken. Is het het soort van Villain dat min 3-bet met minder dan AQ? Er zijn immers genoeg short stacked villains die het er met AJ ofzo willen inkrijgen... If so, dan ga ik hier 4-betten met als bedoeling om pre broke te gaan. (Gezien zijn stack he). Maar ik weet niet of dat met AQ wel aangewezen is. Flatten lijkt me wel oke.

Min 3-bet en potbet op de flop... Dat is in mijn ogen tamelijk sterk. Je hebt natuurlijk toppair en een decent kicker, dusja, ik weet het niet. Ik weet het echt niet :D Wat zit ik hier in feite te commenten als ik het niet weet. Raisen heeft weinig zin denk ik, tenzij villain een idioot is. Callen heeft ook weinig zin omdat-ie nog maar $7 behind heeft.

Naja, als je callt vind ik dat je de turn wel moet folden, want er is geen enkele Ax combinatie die je hier niet beat heeft en die preflop 3-bet.

viewer88
Oldschool Grinder

Preflop en flop speel ik juist hetzelfde.

Denk dat je turn wel mag folden. Zijn line is heel sterk en je beat echt letterlijk niks meer imo, zeker tegen een reg.

je hebt tpgk + oesd op turn. als je flop callt turn ook dan pls? anders moet je flop folden

met zijn stacksize, maak je op de flop de beslissing of je wel of niet broke gaat...

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door viewer88
Preflop en flop speel ik juist hetzelfde.

Denk dat je turn wel mag folden. Zijn line is heel sterk en je beat echt letterlijk niks meer imo, zeker tegen een reg.