Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 25nl rush T9s 3bet pot

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
160 Weergaven
lomyst
PokerStrategist

No-Limit Hold'em, $0.25 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB ($24.75)
BB ($25.80)
Hero (UTG) ($28.30)
MP ($40.91)
CO ($42.71)
Button ($45.18)

Preflop: Hero is UTG with 9, 10
Hero bets $0.85, 4 folds, BB raises $2.05, Hero calls $1.45

Flop: ($4.70) K, 7, 3 (2 players)
BB checks, Hero bets $3, BB raises $6, Hero folds

villain is unknown... tafel was vrij tight, vandaar de open, hij 3bet best klein, iets meer dan 2x, vandaar de call... kan dat? en hoe is de flop bet?

3 reacties
TimPS
Oldschool Grinder

Ja, als je UTG opent en de luxe hebt dat iedereen uit de weg gaat, behalve de BB die erg klein 3-bet, dan moet je in positie altijd callen. Folden pre op deze 3-bet zou ik afschuwelijk vinden met deze erg mooie SC. Wat niet wil zeggen dat je hem standaard pre moet openen UTG, maar als je zegt dat de tafel tight was, then why not.

Je zou kunnen zeggen dat als de tafel tight was een 3-bet OOP de semi-nuts is, maar dat maakt niet uit: tegen een range van QQ+ en AKs doe je het net erg goed met deze hand en heb je erg goede implied odds. Bovendien geeft-ie jou gewoon de odds en zit je IP. Om maar te zeggen: preflop callen op zo'n kleine 3-bet met deze hand is echt wel oke.

Als je dan de gruwelijkste flop sinds het ontstaan van flops krijgt, dan denk ik dat je gewoon all the way moet check/folden. Als villain erg tight is, multitafelt en fit or fold speelt, dan waag ik ook wel een gokje (bet) op deze flop. Als-ie callt (of raist) is het check/fold all the way.

Kortom: nh, wp :P

viewer88
Oldschool Grinder

Openraise lijkt me heel standaard, op een fullring tafel open je toch ook met 98s UTG?

Hij 3bet heel klein. Ik denk niet dat folden een vergissing is.. callen lijkt me ook niet slecht.

De flop bet bevalt me eigenlijk wel. Een goede speler zou op deze flop altijd c-betten imo. Villain is echter unknown dus komt zijn check heel zwak over. Ik denk dat alle sterke made hands op deze flop gaan betten voor bescherming (behalve made flushes). Ik denk dat zijn range hier grotendeels uit draws of zwakke made hands bestaat.

Betsize vind ik goed, mag mss zelfs nog iets kleiner, 2.5 -- 3$. Als je lager bet op de flop kan je op turn/river evt. een grotere pot oppikken met nog een barrel.

iamthedanger
BlackMember

Alles wat hierboven gezegd is eigenlijk :) nh wp, folden pre mag van mij ook best.