Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AJ TPTK vs rivershove

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
344 Weergaven
Schelles
Oldschool Grinder

Er klopte hier iets niet naar mijn gevoel, wat rept hij hier? En kan ik hier wel callen? Ik sloot overpairs uit omdat hij niet eerder raisede. Om dezelfde reden leken sets me onwaarschijnlijk bij zo'n drawy board. Ik zette hem dan ook op een of andere missed draw. Maar zijn bet is wel heel groot.

PokerStars - $0.25 NL (6 max) ZOOM - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3

BTN: $25.35
Hero (SB): $38.66
BB: $41.50
UTG: $25.00
MP: $86.50
CO: $26.10

Hero posts SB $0.10, BB posts BB $0.25

Pre Flop: ($0.35) Hero has A♦ J♥

fold, MP raises to $0.50, fold, fold, Hero raises to $2.25, fold, MP calls $1.75

Flop: ($4.75, 2 players) 6♦ J♣ 5♣
Hero bets $3.00, MP calls $3.00

Turn: ($10.75, 2 players) T♥
Hero bets $6.25, MP calls $6.25

River: ($23.25, 2 players) 5♥
Hero checks, MP bets $75.00 and is all-in, Hero calls $27.16 and is all-in

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Varune
Elite Grinder

sets kan hij hier ook heel makkelijk gewoon slowplayen IP, zovaak heb jij namelijk niet een draw hier die hem kan beaten.

River lijkt me dan ook zo deep vrijwel never een bluff en van zijn valuehands beat je niks.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

pre en flop zijn std. Ik denk alleen dat je jezelf op de turn al echt moet gaan afvragen wat hij hier zo zou kunnen spelen. 2bb open uit mp en flat op een 3bet kan op kk/aa duiden voor mindere spelers. Ik verwacht niet dat hij jou hier 3bet range super ruim gaat callen, dus verwacht niet dat er handen als Kj o.d. in zitten. Dat gezegd te hebben is zijn range best krap op de turn. Ik verwacht niet dat het een erg sterke speler is dus zeg dat hij hier wel af en toe een j heeft en verder vooral qq-aa, puur gezien zijn line. Op dit range do jij het niet heel goed.
De turn bet je door, waardoor je de pot oblaast. Ik denk tevens dat je echt niets laat folden, wat op de flop heeft gecallt. Misschien legt een reg zijn medium pp weg op een 2 barrel, maar ik denk niet dat dit een reg is. Als hij een j callt op de flop, callt hij de turn hier ook verwacht ik.
Dat gezegd te hebben, + het feit dat je trailed op zijn range, weet ik niet of dit echt een standaard 2 barrel is.

As played check je de river omdat je beseft dat je nergens meer value op kan halen probs. Spelers blufshoven niet heel vaak zo groot. Waarschijnlijk heeft hij hier iets van Aa-kk of jacks zelfs. In ieder geval een easy fold:) je beat vrijwel nop

Beantwoorden
Citeren
Schelles Topicstarter
Schelles
Oldschool Grinder

Ik denk echt dat hij eerder (pre-flop, flop of turn) had gereraised met AA-QQ, die haal ik dus al uit zn valuerange. 66/55/TT zijn mogelijk & evt 65s.
Ik beat nog elke flush- en straightdraw die hij gemist heeft. Met Jx denk ik niet dat hij hier de river gaat shoven.

Je vergeet btw wel een pak draws in je turnrange Sjors. Ik bette ook helemaal niet om hem te laten folden, maar voor value, aangezien hij tot dan nog niet veel sterkte had laten zien.

Ik check dan idd de river omdat ik van niks nog kan value halen door te betten, waardoor ik de deur openzet voor eventuele bluffs van hem (+obv valueshoves).

Ik vind het iig geen easy fold, sowieso nipt. Ik heb em ook een beetje op gevoel gecalled.

Beantwoorden
Citeren

Hij rept ook wel vrij dun imo. Wat had hij schelles? Ik denk dat we zonder enige read van zijn agressie wel kunnen folden maar als je bedenkt wat hij rept is het eigenlijk 55,66,JJ,TT,TJs en dat is het. Hierover staan redelijk veel combo's missed draws al weten we niet of hij deze zal shoven daar.

Beantwoorden
Citeren
Schelles Topicstarter
Schelles
Oldschool Grinder

Ik betwijfel het of hij JTs daar nog zo zou shippen en voor JJ lijkt het me ook een vreemde line. Hij had 7 :heart: 9♥ & ik won best een leuke pot :)

Beantwoorden
Citeren
cazzz
Elite Grinder

Bet de flop iets groter en de turn ook groter zodat je AI kan shoven op de river. Nu is je sizing zo dat je met je valuerange niet AI kan komen op de river. Dit lijkt misschien iets kleins maar als villain decent is dan kan hij zien dat je dusdanig sized zodat je de river kan shoven. Nu zit je met een klote size op de river.

Daarnaast is AJo zo diep OOP in een 3bet heel klote spelen en kan je beter polorised 3betten en AJo misschien beter callen (dat is ook zeker niet ideaal zo diep tegen zijn range).

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Schelles
Ik betwijfel het of hij JTs daar nog zo zou shippen en voor JJ lijkt het me ook een vreemde line. Hij had 7 :heart: 9♥ & ik won best een leuke pot :)

ja klopt.. Lijkt me wel een deftige call (seriously zonder naar result te kijken :))

Beantwoorden
Citeren
Schelles Topicstarter
Schelles
Oldschool Grinder

Bedankt voor comments allemaal :)

Sizing is iets waar ik meer op moet letten.

& AJ speelt sowieso redelijk moeilijk maar folden is wel erg tight. Callen is mogelijk, net als een 3bet. Beetje afwisseling lijkt me, zo wissel je de klotesituaties wat af :P

Beantwoorden
Citeren