Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL25 98s straight vs riverraise

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
131 Weergaven
Schelles
Oldschool Grinder

Geen stats of speciale reads hier. Alles standaard tot op de river. Ik word hier alleen gebeat door Q9 en AQ. Ik vreesde wel voor die handen, maar kon toch niet geloven dat hij hiermee 2 barrels c/c had gespeeld. Langs de andere kant gaat hij daar bijna nooit random bluffen. Callen of niet?

PokerStars - $0.25 NL (6 max) ZOOM - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3

BTN: $46.35
SB: $10.91
BB: $25.66
UTG: $64.61
MP: $26.89
Hero (CO): $35.45

SB posts SB $0.10, BB posts BB $0.25

Pre Flop: ($0.35) Hero has 9♥ 8♥

UTG raises to $0.75, fold, Hero calls $0.75, fold, fold, fold

Flop: ($1.85, 2 players) K♥ J♥ 6♣
UTG checks, Hero bets $1.00, UTG calls $1.00

Turn: ($3.85, 2 players) 7♠
UTG checks, Hero bets $2.50, UTG calls $2.50

River: ($8.85, 2 players) T♠
UTG checks, Hero bets $6.00, UTG raises to $23.75, Hero calls $17.75

Beantwoorden
Citeren
3 reacties

Imo is het preflop een fold of 3bet.

Ik denk dat het postflop fine is :)

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

precies wat farma zegt.

Wat river betreft heb je gewoon een call. Hij shipt hier sowieso elke set ed. Q9 zit niet in zijn range. Aq heeft hij soms, maar dan vind ik dat hij ook op de turn moet folden gezien hij eigenlijk maar 4 outs heeft en hij daar never nooit de odds voor krijgt (ondanks dat implied goed is). Als je hier dus tegen Aq zit is het gewoon een flinke cooler.
Ik denk btw dat AQ met een harte wel had gecbet op deze flop. Vooral met de A:h. Je loopt hier imo ver voor op zijn range dus easy call :)

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Ik call hier preflop enkel als er stations achter mij zitten die wrslk ook gaan callen. Anders fold ik omdat je het tegen de standaard UTG range niet goed doet.

River lijkt wel op AQ maar ik ga er gewoon niet vanuit dat iemand AQ zo slecht kan spelen dat hij op zo'n board 2x gaat check/callen terwijl hij preflop het initiatief had. Enige straten die hij dus eigenlijk kan hebben is Q :heart:9 :heart: maar jij hebt al de 9 :heart: en A :heart: Q :heart: maar ik ga er vanuit dat die 2 handen altijd cbetten hier. Dus ik call hier ook. Heeft hij dan toch AQ is het gewoon pech.

Beantwoorden
Citeren