Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL 25 A9o tegen spazzer

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
154 Weergaven

Gast speelt 83/75/2 met 67 3bet hoe speel je tegen hem?
Ik dacht dat hier shoven overkill was alhoewel hij voordien al redelijk wat shovede. Ik dacht dat als ik zijn kleine donk zou raisen ik tegen enkel goeie A's zou komen te staan en ik hoopte dat hij mss zou spazzen op de turn zoals hij veel deed, enkel kreeg ik het nie over mijn hart om zijn grote bet daar te callen...
Wat doen jullie in zo'n geval?

Full Tilt - $0.25 NL (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3

UTG: $25.00
MP: $36.64
Hero (CO): $25.00
BTN: $25.00
SB: $39.39
BB: $46.28

SB posts SB $0.10, BB posts BB $0.25

Pre Flop: (pot: $0.35) Hero has A♠ 9♦

fold, fold, Hero raises to $1.00, fold, fold, BB raises to $3.10, Hero calls $2.10

Flop: ($6.30, 2 players) A♣ 4♠ 2♣
BB bets $0.50, Hero calls $0.50

Turn: ($7.30, 2 players) 6♥
BB bets $13.00, fold

BB wins $6.94

4 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Denk wel dat als ik daar zijn 3bet preflop call in het gedacht dat hij superveel 3bet dat ik moet afstacken als ik een A hit...

Jayrikh
Oldschool Grinder

Fold pre/4bet bluff/move van tafel.. As played afstacken ja, maar niet happy zijn..

Eh meh, ik fold ook eigenlijk wel gewoon.. :O

SirVandi
PokerStrategist

Als je zijn kleine bet op de flop enkel callt, weet hij dat je een zwakke aas heeft, en dat gooit hij het erin met zijn JJ+ oid op de komende straten.

Rogier
Oldschool Grinder

ik ga echt nergens een fold vinden met top pair :( as played call ik happy af, Ax met een redelijke kicker ligt vrij ver voor op any two cards naar mijn mening.

snap niet dat mensen m credit geven voor JJ oid, waarschijnlijk heeft ie gewoon een verkapte vorm van air waar je 40% equity tegen nodig hebt om te callen, en dat haal je waarschijnlijk wel.

als je hier niet happysnappy callt raad ik je aan om preflop te folden. je weet dat je tegenstander wild is en dat t best moeilijk is om een pairtje te floppen, en nu flop je toppair...

preflop folden is folden voor de flop, dus niet eens raisen he ;) je gaat nooit de blinds oppakken :P