Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL 50 JJ Blindbattle

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
197 Weergaven
TFL999
PokerStrategist

Villain heb ik pas 16 handen op en speelt 13/13, lijkt dus iig niet meteen vis.

Preflop had ik denk ik wel moeten 3betten. Waarom ik dit niet gedaan heb weet ik niet meer precies. Maar ik 3bet JJ niet altijd en deze speel ik dan in positie. Hierdoor verberg ik mijn hand iets meer (denk ik).

Flop lijkt me standaard?

Turn check ik behind omdat ik toch geen value meer krijg van slechtere handen. Beschermen hoeft niet meer, want alle draws zijn al aangekomen. En ik pak zelf een weakdraw naar een flush op. Verder heb ik denk ik in een hu-situatie in blindbattle met mijn overpair ook nog wel showdown value. Ik wil dus eigenlijk gewoon een showdown zien.

River call ik omdat ik denk dat zijn range hier nog heel breed is.

Cake Poker, $0.25/$0.50 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BTN: $47.75 (95.5 bb)
SB: $102.42 (204.8 bb)
Hero (BB): $50 (100 bb)
UTG: $52.50 (105 bb)
MP: $24.52 (49 bb)
CO: $52.72 (105.4 bb)

Preflop: Hero is BB with J J
4 folds, SB raises to $1.50, Hero calls $1

Flop: ($3) 6 4 8 (2 players)
SB bets $2, Hero raises to $6.67, SB raises to $14.84, Hero calls $8.17

Turn: ($32.68) 5 (2 players)
SB checks, Hero checks

River: ($32.68) 5 (2 players)
SB bets $16.34, Hero calls $16.34

Beantwoorden
Citeren
4 reacties

wat denk jij dat zijn range is na zijn 3bet op de flop? ik denk dat zijn range daar 66/44/88/KQs/AKs/A7s/79s/7Ts/JJ+ deze hele range beat jou hand al op de flop dus zou ik de flop 3bet folden. op de turn komen alle straigh en flushdraws aan en op de river maakt een deel van zijn range een full house. daarom zou ik de river ook niet callen

Beantwoorden
Citeren
TFL999 Topicstarter
TFL999
PokerStrategist

Ik merk dat mensen in de blinds toch vaak agressiever spelen ook, zeker ook postflop met marginale handen. A8, A6s, 99+, T9hh+ neem ik zeker nog allemaal mee in zijn range.

88+,66,44,AhKh,Ah7h,Ah6h,KhQh,Th9h,Th7h,97s,7h6h,6h5h,A8o,97o

Deze range is misschien wel net te ruim genomen. Maar die geeft me 50% equity. Haal er een paar handen uit kom ik daar net onder, maar rechtvaardigt nog wel een call.

River is inderdaad wel een fold, alle draws completen, kan zijn range nog wel breed zijn, maar datgene wat ik beat is veel te smal idd.

Beantwoorden
Citeren

Ik zou eigenlijk gewoon pre broke gaan, maar dat terzijde.

Flop is een fold of een ship, callen heeft geen zin imo. Hij gaat niet meer doorbluffen met zn draws maar daar gaat hij wel broke mee op de flop. Zou ten eerste de flop niet raisen want tegen een tight uitziende villain en zonder history doe je alles slechter folden en beter raisen. Tegen een flushdraw flip je en das ongeveer het beste dat je zal krijgen.

As played is river echt wel een fold, flushdraw komt aan dus je beat niets meer.

Beantwoorden
Citeren
TFL999 Topicstarter
TFL999
PokerStrategist

Thx, kortom totaal misplayed. Ik schatte mijn hand duidelijk totaal verkeerd in.

weer wat geleerd. :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren