Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL25 10 10 tegen DONK

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
372 Weergaven

Ik speel hier tegen ultradonk, die alles callt en totaal verliefd is op draws en als ie dan eindelijk hit bet ie zeer klein. Duidelijk dus dat ie binnen zeer geringe tijd zn stack zou verliezen, maja hoe dan deze hand te spelen? Hij kan hier makkelijk een 9 hebben...

Party Poker
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.10/$0.25
6 players
Converter

Stack sizes:
Hero: $47.84
UTG+1: $14.80
CO: $33.96
Button: $25
SB: $21.67
BB: $23.40

Pre-flop: (6 players) Hero is UTG with T :diamond: T :spade:
Hero raises to $1, UTG+1 calls, 4 folds.

Flop: 6 :spade: 7 :diamond: T :club: ($2.35, 2 players)
Hero bets $2.24, UTG+1 calls.

Turn: 8 :heart: ($6.83, 2 players)
Hero checks, UTG+1 bets $1.25, Hero calls.

River: 5 :diamond: ($9.33, 2 players)
Hero checks, UTG+1 bets $1, Hero calls.

Results:
Final pot: $11.33

9 reacties

gewoon turn betten en broke gaan, hij kan hier evengoed een andere draw/twee paar hebben

marcelhermus
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
gewoon turn betten en broke gaan, hij kan hier evengoed een andere draw/twee paar hebben

i disagree.

tis echt een board waarop je of zwaar voorligt of zwaar achterligt.

ik vind je turnline niet per definitie verkeerd. al zou ik wel voor een kleine reraise opteren normaal gesproken.

als jij hier denkt dat een 9 goed in zijn range zit vind ik je line wel ok.

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus

i disagree.

ik vind je turnline niet per definitie verkeerd. al zou ik wel voor een kleine reraise opteren normaal gesproken.

dit.
vergeet niet dat in een WA/WB situatie het altijd slecht is om te raisen aangezien je (op zon board) zelden value krijgt van minder.

Ik kan me goed vinden in deze line, en met de read van OP erbij kan ik hier nogmeer inkomen

Oorspronkelijk gepost door Rogier

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus

i disagree.

dit.
vergeet niet dat in een WA/WB situatie het altijd slecht is om te raisen aangezien je (op zon board) zelden value krijgt van minder.

Ik kan me goed vinden in deze line, en met de read van OP erbij kan ik hier nogmeer inkomen

ik ben het daar normaal gezien mee akkoord, behalve dat OP zegt dat hij compleet verliefd is op draws en dan zie ik niet in waarom hij geen value haalt van de andere draws die nog niet zijn aangekomen. Als villain deze fold is het wa/wb , maar naar zijn read gaan ze er mee door.

Ik bet die turn wel liever ... ik zie echt weinig draws die villain kan hebben, ondanks de read.
Welke 9 zit nog in zijn range behalve 99 ? 98 had al een straat en T9 is wel heel unlikely ...

Zeker gezien villains stack (60 BB) én de vrij kleine kans op een 9 in zijn hand én de 10 outs die een set nog heeft bet/call ik gewoon de turn.

marcelhermus
Oldschool Grinder

nl 25.

ik zie tegen grote donks heel veel in hun range zitten.

alle 9x combis eigenlijk wel.
Q9 prima hand om mee ts spelen voor hun.

Een donk heeft een hele grote handrange en je zegt zelf al dat deze donk z'n draws achterna loopt en laag gaat betten als hij hit. Laag betten is precies wat hij hier doet en aangezien een enkele 9 al een straat geeft, zal hij dus wel gehit hebben.

Tegen deze echte donk kun je alles wat je weet over handranges vergeten, want dit is het soort donk dat op de turn nog steeds 9x in z'n handrange heeft zitten. Ik ben het daarom wel eens met je passieve lijn. c/c op de turn is goed, aangezien je redelijk goede pot-odds krijgt (+goede implied odds vermoedelijk) om een full house / quads te hitten. De c/c op de river ben ik het ook al mee eens. Die river bet is zo laag dat je nog +EV called omdat hij niet altijd de straat zal hebben.

Ruleza
BlackMember

Voor 60 BB ga ik op zoiets gewoon broke tegen een donk. Een 9 kan, maar heel veel andere handen zijn ook goed mogelijk. En zoals Sonic zegt, je hebt nog veel outs.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De hand hiervoor haalde hij flush tegen iemand met 24 en bette 25 cent toen hij die hitte op river in een heel grote pot... Daarom dacht ik, hij zal hier wel een lelijke 9x hand hebben. Uiteindelijk had hij hier 8Jo dus had een raise achteraf gezien op de turn beter geweest...