Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL25 KQo

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
297 Weergaven

Ik zat n beetje LAGgy style te spelen op NL25 kreeg ik deze hand op t laatst... Ik wist echt niet wat ik moest doen. Ik raise hier (ik weet het redelijk loose vanuit die positie) met KQ en 3 callers. Opzich goede flop zou je zeggen totdat gozer voor me gaat betten, heb geen enkele stats op m...

Hoe zouden jullie dit spelen, gewoon folden? Of flop 3 betten voor info misschien?

Party Poker
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $0.10/$0.25
6 players
Converter

Stack sizes:
UTG: $13.01
UTG+1: $24.50
Hero: $53.30
Button: $37.10
SB: $25.29
BB: $31.57

Pre-flop: (6 players) Hero is CO with K :heart: Q :club:
UTG folds, UTG+1 raises to $0.75, Hero calls, Button calls, SB folds, BB calls.

Flop: 2 :club: 6 :diamond: K :diamond: ($3.1, 4 players)
BB checks, UTG+1 bets $2, Hero calls, Button folds, BB calls.

Turn: 8 :club: ($9.1, 3 players)
BB checks, UTG+1 bets $6.5, Hero folds, BB folds.
Uncalled bets: $6.5 returned to UTG+1.

Results:
Final pot: $9.1

6 reacties

je hand komt niet overeen met je uitleg. Raise jij of UTG+1 hier preflop?

Voor de rest nh, je ligt hier op de turn mijlen achter tegen zijn range. Als je met wat minder naar de flop ging, had je kunnen raisen omwille van je imago maar nu lijkt me dat toch wat riskant.

Purity
Elite Grinder

Imo kan je niet flop callen en dan folden op deze turn. Ik zou turn callen en afhankelijk van betsize/rivercard de river callen.

Flop raisen veranderd je hand in een bluff dus dat zou ik ook niet doen.

Oorspronkelijk gepost door Purity
Imo kan je niet flop callen en dan folden op deze turn. Ik zou turn callen en afhankelijk van betsize/rivercard de river callen.

Met TPGK 3 straten afbetalen 4-handed tegen unknown is gewoon een leak imo.

Flop kan je nog net wel callen omdat hij hier mogelijks QQ/JJ/AdQd/AdJd/KJ heeft,
maar als hij dan op de turn nog eens vuurt 3-handed ben je gewoon beat.
Je kan hier dus perfect turn folden.

Rogier
Oldschool Grinder

call turn en fold river imo. hij zal handen als KTs/KJ/KQ ook nogwel betten op turn en die checken op de river. Zeker met het image dat je beschrijft kan je niet folden op turn

als die gast een nit is fold je gewoon preflop, is de gemakkelijkste optie.

3bet voor info is in het algemeen verschrikkelijk slecht

Niemand die de flop zou raise/folden ?
Het voordeel aan raise/fold is meer dan enkel informatie verkrijgen, het is een psychologische vorm van potcontrole. Als hij hier over pusht moet ge geen 2 straten bij downcallen want ligt ge zeker tegen een nit vaak gewoon achter en als hij gewoon callt gaat hij in héél veel gevallen de turn naar u toechecken (als een nit dat niet doet heeft hij u ook beat) en als hij die turn checkt krijgt ge een free river vaak ... gewoon eventjes wachten om die turn behind te checken zodat hij geen insta-check zwakte kan lezen en evt. zelf in de war geraakt en de river ook niet meer bet. Call any river behalve dan.

Rogier ?

Purity
Elite Grinder

Imo,

als je flop raised verlies je value van handen zoals QQ-TT die op de turn kunnen secondB of turn checken en river c/c. Verder als die agressief is postflop gaat die A :diamond:x :diamond: handen re-raisen waardoor we moeten folden.

En flop raisen + riverbet callen is duurder dan flop + turn callen moesten we beat zijn. En door flop raisen verhogen we ook de kans dat we beat zijn. Flop raise komt duurder uit om tot showdown te geraken en we polarizen villains range zodat we vaker beat zijn imo.

Zo denk ik er toch over :)