Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL25 33 set turnplay

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
262 Weergaven
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Tegen een unkown. Ik twijfel een beetje over de turn maar denk dat ik daar gewoon moet protecten. Echter fold hij daar wel veel pp's. Is mijn raise goed?

Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (BTN): $25 (100 bb)
SB: $25.51 (102 bb)
BB: $35.35 (141.4 bb)
UTG: $48 (192 bb)
MP: $38.34 (153.4 bb)
CO: $27.86 (111.4 bb)

Preflop: Hero is BTN with 3 3
UTG folds, MP raises to $0.75, CO folds, Hero calls $0.75, 2 folds

Flop: ($1.85) 6 3 8 (2 players)
MP bets $1, Hero calls $1

Turn: ($3.85) K (2 players)
MP bets $3, Hero raises to $8, MP folds

Results: $9.85 pot ($0.44 rake)
Final Board: 6 3 8 K
Hero mucked 3 3 and won $9.41 ($4.66 net)
MP mucked and lost (-$4.75 net)

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
timbo158
PokerStrategist

Ik denk dat het of raise flop is of call flop, call turn en dan op de river callen of raisen.
Een turn raise ziet er voor mij veel sterker uit dan een flopraise. Je haalt hier een extra c-bet maar verliest value van een overpair. Tegen die overpairs wil je het er toch vooral in krijgen.
Als je value van zijn bluffs of zijn thinvalue hands wil moet je blijven callen.
Een flushdraw heeft tegen jouw set bovendien maar 16% en is denk ik ook maar een klein deel van zijn range, bovendien zijn er ook 2 flushouts jackpot voor jou!

Fold villain echt altijd wanneer je een set hit, kan je misschien ook eens callen met Axs oid en flops met een backdoor en gutshot raisen. Ik weet niet of balancen al echt nodig is op de micro's, maar ik denk zeker wel dat er villains zijn die naar je stats kijken of je spel in de gaten houden.

Beantwoorden
Citeren

Turn denk ik dat hij vaak blufft en hoop dat hij deze doorzet op de river. Ik tank dus effe en call de turn. Als we raisen is het eigenlijk enkel tegen draws, dit zijn er niet veel en er zullen er ook wel een pak van folden. Als je callt krijg je ook nog een straat value van Kx.

Ik zal dus op elke river denk ik klein raisen. 2.5xzijn sizing.

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

Ik zie hem hier ook op de turn zijn gehele range doorbetten op die K (dus ook zijn midpairs), ik call de turn zeker en kijk dan wat hij op de river doet.

Dit is denk ik niet echt een board waarop iemand easy gaat afstacken dus ik zou niet te agro gaan spelen met een set. Als hij bv uit ep opent en jij flat op de btn en flop is A hoog en jij hebt een set dan is het een ander verhaal

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Turnraises staan erg sterk en je hoeft niet echt te protecten, dus ik call 2 straten en raise river bijna altijd 4 value.

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oké duidelijk dat turnraise daar sterk staat inderdaad. Beste line lijkt me nu achteraf inderdaad call turn en blank turn raisen.

Wat als ik turn call en er valt een :spade: op de river? Dan river ook alleen callen omdat hij op een river raise alleen terug zou spelen met een flush?

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Oké duidelijk dat turnraise daar sterk staat inderdaad. Beste line lijkt me nu achteraf inderdaad call turn en blank turn raisen.

Wat als ik turn call en er valt een :spade: op de river? Dan river ook alleen callen omdat hij op een river raise alleen terug zou spelen met een flush?

river?

Ik zie verder weinig FDs in zn range, jij?

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

ja ik bedoelde idd river. Ik zie ook weinig FD's in zijn range idd. Dus any river raisen toch? :)

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Jep elke river raisen ja. Value line is hier gewoon c c r. Hij bet groot op de turn, zou kunnen betekenen dat hij hit, of juist het tegenovergestelde en blufft. In beide gevallen is er een redelijke kans dat hij de river ook bet. Mocht hij broke willen op de turn, zal hij ook broke willen op elke river hier. Aangezien je niet hoeft te protecten is raise turn imo de slechtste move hier :) r flop is dan nog beter gezien hij jj+ nog wel zal afstacken en jij een spewy move maakt maar dee eerst beschreven line is gewoon het best

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Ben ik ook mee eensch :)

Beantwoorden
Citeren