Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL25 - 56s

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
168 Weergaven
Vroemie
Oldschool Grinder

Speelde 12/8 met een AF van 4.5

Ik zal nog ffe w8en met mijn gedacht te geven om de comment niet te beïnvloeden!

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (9 handed)
Known players:
[tg]SB$33.11:///////;BB$25.00:///////;UTG1$25.60:///////;UTG2$53.96:///////;MP1$35.36:///////;MP2$16.37:///////;MP3 (Hero)$28.94:///////;CO$25.65:///////;BU$28.39:///////;[/tg]
Preflop: Hero is MP3 with 5:h, 6:h.
UTG1 raises to $1.00, 3 folds, Hero calls $1.00, 4 folds.

Flop: ($2.35) 7:h, 4:h, T:c (2 players)
UTG1 bets $1.75, Hero raises to $4.00, UTG1 calls $2.25.

Turn: ($10.35) 8:s (2 players)
UTG1 checks, Hero bets $7.50, UTG1 calls $7.50.

River: ($25.35) T:h (2 players)
UTG1 checks, Hero checks.

Final Pot: $25.35.

5 reacties
LaughingMan85
Elite Grinder

groter raisen op flop 7-8$ en dan kun je pushen op turn. As played check ik de river ook wel behind

Vroemie Topicstarter
Vroemie
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door LaughingMan85
groter raisen op flop 7-8$ en dan kun je pushen op turn.

Thx, ik vond het zelf ook al te laag toen ik m'n handje achteraf terug zag, en was bijna zeker dat ik deze comment van u zou krijgen! :D

Ik vind de preflop call een beetje te licht. Als je in LP zat of als er een caller voor je was dan zou het wel kunnen. Maar vanuit MP3 is de kans groter dat je gesqueezed wordt of dat er achter je nog iemand called waar je geen positie op hebt.

Op de flop veel groter raisen, zoals al aangegeven werd. Als je naar $7 - $8 raised dan kun je op de turn mooi pushen als je hit. In het geval dat villain op de flop reraised dan is het een easy broke. Normaliter wil je op de flop broke, want als villain slechts called dan zit je in een rotte situatie als je de turn mist. Door de flop groter te raisen is de kans veel kleiner dat villain een call maakt en zal hij eerder folden of reraisen.

As played vind ik een kleine valuebet op de river nog wel kunnen. Je bent dan misschien wel een full house aan het reppen, maar anderzijds denk ik niet dat villain je vaak beat heeft. Het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat een 12/8 regular een set zo zou slowplayen op een drawyheavy board als dit. Bovendien zit 44 denk ik niet in zijn range en TT sowieso al niet waarschijnlijk gezien de river. Je hoeft dan ook eigenlijk geen full house te vrezen, dus eigenlijk blijven alleen A♥ K♥ en A♥ Q♥ over. Anderzijds is villain misschien nog wel bereid om een betje te callen met een pocket pair. Ik denk dan wel aan een echt kleine bet, zo tussen de $8 en de $10 of zo. Maar een check behind is ook niet slecht hoor.

Vroemie Topicstarter
Vroemie
Oldschool Grinder

Ok, merci!

Preflop is idd vrij loose, maar kvind het toch zo'n leuk handje om te spelen! :f_love: Echt niemand verwacht hier ooit dat je met zoiets uit de hoek komt.

Flop zag ik dus achteraf ook dat ie te klein geraiset was: echt een fout die ik nog te dikwijls maak, maar ik heb toch altijd het idee dat als ik groter raise er niemand meer meegaat. Zal ik eens moeten afleren dus!

Turn is standaard, maar de river zat ik te twijfelen om het er nog in te gooien of niet. I really do like your comment, want villain showde JJ en ik baalde echt dat ik hier geen bet meer geplaatst had. Aangezien hij UTG geraiset had zette ik 'm op JJ+/AK, maar vreesde nog stiekem voor die AKs van harten. Villain had nog maar 12 dollar over ofzo, dus ik neem aan dat je nog kleiner bedoelt. Als hij dan all-in zou gaan kan ik wel niet anders dan callen vrees ik...

Oh pardon, ik was even vergeten dat villain zo'n kleine reststack over had op de river. Als villain nog veel behind had, dan zou je dus een kleine bet voor value kunnen maken, zoals ik al zei. Maar als villain maar een half potbet over heeft, dan is het een ander verhaal. In dit geval moet je dan toch wel kiezen tussen checken of hem all-in zetten. Wat mij betreft had je de river wel mogen pushen.