Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL25 - multiway broke met AA?

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
112 Weergaven

Shove of fold????

Villain is passief op klein sample (15 hands)

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1755278
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP: $11.94
CO: $13.54
BTN: $30.18
SB: $58.52
BB: $14.27
Hero (UTG): $25.00

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG with A :spade: A :club:
Hero raises to $0.75, MP calls $0.75, 2 folds, SB calls $0.65, BB calls $0.50

Flop: ($3.00) K :heart: 7 :club: 3 :heart: (4 players)
SB checks, BB bets $1, Hero raises to $4, MP folds, SB folds, BB raises to $7.25, Hero raises to $18.25, BB calls $6.27 all in

Turn: ($30.04) J :diamond: (2 players - 1 is all in)

River: ($30.04) 5 :heart: (2 players - 1 is all in)

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Varune
Elite Grinder

ik ga hier ook wel broke, ook omdat villian 'maar' 60bb heeft, wat wel wijst op fish.
Z'n range bestaat wel uit Kx, fd's en sets. Daartegen wil ik het er wel ingooien.

Beantwoorden
Citeren
timbo158
PokerStrategist

Lastige spot, mensen zeggen altijd als je niet all-in wilt gaan moet je niet raisen, maar vind dat in dit geval niet helemaal waar.

Zo'n donk kan een boel dingen zijn : proberen goedkoop met je draw naar de turn te gaan, middlepair testen/weak toppair testen, inducen.

Op deze flop multiway wil je eigenlijk geen freecards geven wat je wel doet als je zo'n lage donk callet. Met deze raise maak je er eigenlijk een normale c-bet van.

Je kan best raisen met het idee dat toppairs en draws callen en de sets 3betten.
In dat geval kan je folden op een 3bet, maar dan moet ja natuurlijk wel denken ddat villain alleen sets zo speelt.

Ik vind dus niet dat je hier standaard broke moet gaan of anders alleen flatten.
Je kan best raise/fold spelen omdat het tussen een raise en een c-bet inzit (een c-bet kan je ook folden na een raise right?)
In dit geval zou ik ook callen denk ik omdat je alles beat behalve 77/33/ K7s en villain wss fishy is. (Je zal uiteraard ook eens tegen 33 77 aanlopen maar vaker tegen minder :))

Beantwoorden
Citeren