Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL25 2p vs stationite fish

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
156 Weergaven
Sjors777
Oldschool Grinder

Gast was volgens mij iets van 60/30 station

Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 4 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BB: $19.02 (76.1 bb)
CO: $59.94 (239.8 bb)
Hero (BTN): $29.08 (116.3 bb)
SB: $24.75 (99 bb)

Preflop: Hero is BTN with 8 J
CO folds, Hero raises to $0.75, SB calls $0.65, BB folds

Flop: ($1.75) Q J 8 (2 players)
SB bets $1, Hero raises to $3.25, SB calls $2.25

Turn: ($8.25) 4 (2 players)
SB checks, Hero checks

River: ($8.25) 7 (2 players)
SB checks, Hero bets $5, SB calls $5

Ik ging op de T voor pot conrtol. Op elke raise zou ik namelijk moeten folden tegen deze gast. Tevens als hij mijn 2 barrel zou callen zie ik hem zo elke river donken. Nadeel is dat het board erg drawy is. De turn blankt en besluit ik groot te vbetten en te folden op een shove.

Nice play, of mis i k te veel value op de turn?

** denk zelf van wel namelijk :)

Beantwoorden
Citeren
4 reacties

Nh op het eerste zicht.

Weet niet hoeveel handen je op hem hebt, wat zijn wtsd is e.d. Als hij echt heel fishy is zou ik wel doorbetten. Tding is dat die betsize op flop + call vaak een flushdraw is.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

hmm ja, zelf neem ik deze lijn wel aan om er 'zeker' van te zijn dat hij niet ineens raist met een flush of iets anders. En dan is het zoals hier een easy vbet op de river.

als hij heel erg stationt dan kun je ook wel makkelijker vbetten tegen Qx/Jx idd op de turn. en nog een smallish vbet op de river.

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Ik bet de turn tegen een vis gewoon door 4 value en protectie. Als hij hier raist, dan weet je ook genoeg.

Beantwoorden
Citeren
timbo158
PokerStrategist

Je kan hier wel checken omdat je niet geraiset wil worden, maar wat doe je dan als de fish bet op de River? Dat gaat hij namelijk zeker doen met een flush, terwijl hij waarschijnlijk al de rest behalve checked.

Je mist dus value door niet te betten, terwijl je sowieso getowned gaat worden door de flush of je gaat moeten folden.

Beantwoorden
Citeren