Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL25 TPTK 3bet pot

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
157 Weergaven
Sjors777
Oldschool Grinder

Villain is reggy, 18/12 2.1 3bet BU 17%

Wat vinden jullie ervan? Shoven T? C/shove t?

Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 5 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (CO): $52.65 (210.6 bb)
BTN: $25 (100 bb)
SB: $19.55 (78.2 bb)
BB: $26.14 (104.6 bb)
MP: $32.14 (128.6 bb)

Preflop: Hero is CO with K A
MP folds, Hero raises to $0.75, BTN raises to $2.50, 2 folds, Hero raises to $5.25, BTN calls $2.75

Flop: ($10.85) A 8 4 (2 players)
Hero bets $5.75, BTN calls $5.75

Turn: ($22.35) 2 (2 players)
Hero bets ??

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
rrrood
PokerStrategist

ik 4b pre groter, nu geef je villain echt veel te goede odds + je zit OOP; maakt het ook makkelijker om AI te komen postflop qua stacksizes.
Weet niet of villain hier afstackt met AQ, maar welke slechtere handen gaan een shove of een c/shove hier nog callen? Maybe AQ of AJ :club: :club:

Beantwoorden
Citeren
timbo158
PokerStrategist

Ik denk ook dat ik 4bet naar $6,25 of zelfs $7.
Nu komt het goed, maar 2/3 x kijk je hier naar een gemiste flop, waarbij een c-bet je zowat commit terwijl niet je niet zeker weet of dit zo is (villain kan AQo AJo shoven of niet)

4bet je wat groter is het shove of ch/call ch/fold. De flop speelt zich iig vanzelf 9/10 x omdat je iets meer dan een potbet over hebt en ik shove dan ook gewoon any flop met any hand die ik 4bet. Ik denk dat dit het lastigst maakt voor villain omdat zijn calling range 9/10 x achter staat op jouw 4bet range en als hij fit or fold speelt verliest (hij hit niet genoeg of er komen overs) of als hij any flop callet ook verliest.

Hier kan je wel eens checken op de turn om een zwakke Ax of QQ/JJ erin te houden, maar ik weet niet of die dan wel callen op een ch turn bet river.
Waarschijnlijk kan je het beste shoven omdat villain toch wel callet met Ax (waarom callet hij anders je 4bet) en fold met PP's.

Beantwoorden
Citeren

Totally agree met groter 4betten omdat je oop zit... Je wilt FE en door deze sizing krijg je dat niet. Ik maak het $6.5 wss.

Omdat flop superdroog is en hij niet veel kan doorspelen zou ik checken als het een fish is en als hij iets beter is zoals nu wss 3.5$ betten om te inducen. Vooral als we nadien turn checken . Ik zou check/kleineraise spelen meestal om value van sommige draws te krijgen en initiatief te nemen om river nog 1/2 pot te kunnen betten, wss is dat een push...

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

4bet groter idd pre en flop cbet, en checkturn voor induce, zover dat mogelijk is een 4bet pot.
Want als je groter raist pre, kun je groter cbetten en kun je 't er met 2 bets inkrijgen. Dat kan dan Flop+turn of Flop+river zijn imo. Protecten hoeft toch niet.

Beantwoorden
Citeren