Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl25 Zoom KJs

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
187 Weergaven
KillBZ
Oldschool Grinder

Villian unknown.

Pre standaard.

Flop lijkt me ook wel standaard cbet.

Turn bet ik gewoon door ofc, hij raised mij vrij klein. Zie eigenlijk weinig handen in zijn range waartegen ik dood ben op dit moment en krijg wel prima prijs.

River is zijn bet beetje blockbetterig waar ik niet verwacht dat hij vaak een set heeft, of de nuts. Meer een busted draw met een weak pair like Tx die zijn hand misplayed...

Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 6 Players

BTN: $30.80 (123.2 bb)
SB: $29.96 (119.8 bb)
BB: $28.51 (114 bb)
UTG: $25.71 (102.8 bb)
Hero (MP): $25.25 (101 bb)
CO: $9.02 (36.1 bb)

Preflop: Hero is MP with J K
UTG folds, Hero raises to $0.75, CO folds, BTN calls $0.75, SB calls $0.65, BB folds

Flop: ($2.50) 7 8 K (3 players)
SB checks, Hero bets $1.50, BTN folds, SB calls $1.50

Turn: ($5.50) T (2 players)
SB checks, Hero bets $3.50, SB raises to $7.50, Hero calls $4

River: ($20.50) 4 (2 players)
SB bets $6.25, Hero calls $6.25

Results: $33 pot ($1.48 rake)
Final Board: 7 8 K T 4

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
oscaar10
Elite Grinder

Je kan flop en turn wel niet iets groter betten imo. Het board is vrij drawy en je zit way. Turn folden tegen die odds lijkt me ook niet ideaal. Je hebt nog outs tegen zijn range die je beat heeft en je kan nog regelmatig de beste hand hebben.

Op de river lijkt het idd meer op een FD of T9 ofzo die blockbet voor het geval jij je draw mist. En sets en 2 pair zou hij normaal wel groter moeten raisen. Je gaat hier wrslk nog wel regelmatig beat zijn doordat villain zijn hand compleet verkeerd speelt :D Maar met deze odds heb je sowieso wel een winstgevende call tegen zijn range.

Beantwoorden
Citeren
KillBZ Topicstarter
KillBZ
Oldschool Grinder

Sizing was idd nog klein.

Villian had idd setje haha.

Beantwoorden
Citeren

Wordt er op 25NL dan al zo veel ge-check-raiset dan op 10NL om hier OTT goed te callen?

De laatste maand speel ik vooral met de volgende quote in mijn hoofd:
"At the micros we should keep betting when we have top pair, once they raise, we should fold." (pleno1)

Naar mijn idee zit je hier veel te vaak tegen 2p+ aan te kijken, zeker tegen unknowns.

Daarnaast, als er OTR een :hearts: of :clubs: en villain bet nog een keer, wat wil je dan doen? Een hero call? Of met een 9 of Q.

Misschien zit ik er naast hoor, maar dit is dat ik nu denk.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Ik zou turn hier ook al folden. Ook om de reden die Broodjeaap hier aanhaalt.

Z'n sizings zijn inderdaad off, whatever hij ook vasthoudt. Daarom zou ik ook meer naar z'n Line kijken, dan z'n sizings. Want spelers op de lagere limieten hebben vaak geen idee hoe ze moeten sizen. Dus zegt z'n line wat meer.

That being said, zie ik 'm draws en weaker Kx en whatever hier nooit op deze manier bluffraisen. En zijn we 9/10x beat. En gezien we dan ook vaak nog moeten herocallen op de river maakt de turn al een fold voor mij.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Varune
Ik zou turn hier ook al folden. Ook om de reden die Broodjeaap hier aanhaalt.

Z'n sizings zijn inderdaad off, whatever hij ook vasthoudt. Daarom zou ik ook meer naar z'n Line kijken, dan z'n sizings. Want spelers op de lagere limieten hebben vaak geen idee hoe ze moeten sizen. Dus zegt z'n line wat meer.

That being said, zie ik 'm draws en weaker Kx en whatever hier nooit op deze manier bluffraisen. En zijn we 9/10x beat. En gezien we dan ook vaak nog moeten herocallen op de river maakt de turn al een fold voor mij.

Ben hier ook wel meer mee akkoord, ik betrap mezelf er ook soms nog op dat ik 'odds' denk te krijgen, maar in realiteit sta je steeds verder achter dan je denkt.

Beantwoorden
Citeren