Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL50 - 3bet w KK OOP

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
146 Weergaven
KittBizi
Elite Grinder

Villain speelt 19/12 op 120 handjes, heeft nog niets ongewoons gedaan.
Eerste keer dat ik hem 3bet.

Ik denk dat ik deze hand wss missplayed heb.
Als hij mijn 3bet daar called IP zet ik hem op een range van:
99-JJ, AJ, AQ, KQ, KJs, QJs

Al de rest had me ofwel ge4bet of gefold denk ik.

Als hij mijn flop cbet dan called is zijn range:
99, TT, JJ, QQ, QJs ( 99 is less likely omdat turn ook een 9 is)

Ik denk dat er nog wel value zit in een turn bet
JJ,QQ en draws gaan zeker nog callen. Dus eigenlijk had ik het daar wss iets van een 20$ moeten maken.

Op de river maak ik dan de fout om te shoven, want als hij die turn called dan
heeft hij mij crushed met zijn hele range op die J river (tenzij met QJs)

Enige hand die me eventueel nog zou callen is QQ, maar ik denk dat hij wss wel al een ch/raise had gedaan op de flop met QQ dus basicly moet ik ch/f spelen op de riv?
Of mss een kleine blockbet en folden vs een raise?

Of zie ik iets over het hoofd?

$0.25/$0.50 No Limit Holdem
PokerStars
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG FantonMojah ($50)
UTG+1 GeilerGeli ($38.35)
CO EMSChairman ($66.30)
BTN Tubbs T ($49.25)
SB Sebasboss ($25.10)
BB Hero ($105.05)

Pre-Flop: ($0.75, 6 players) Hero is BB K♣ K♠
2 folds, EMSChairman raises to $1.50, 2 folds, Hero raises to $5.50, EMSChairman calls $4

Flop: 9♦ 10:club: 7♠ ($11.25, 2 players)
Hero bets $7, EMSChairman calls $7

Turn: 9♠ ($25.25, 2 players)
Hero bets $15, EMSChairman calls $15

River: J♣ ($55.25, 2 players)
Hero goes all-in $77.55

3 reacties
Purity
Elite Grinder

De J op river zorgt er ook voor dat je geen value meer kan halen uit QQ. Tenzei villain echt een enorm slechte speler is, want QQ verslaat enkel nog maar een pure bluff op dit board.

Dus je haalt normaal gezien niet altijd meer value uit QQ gecombineerd met het feit dat TT/JJ je ook beat heeft en eventueel 8x.

Dus voor mij zou dit een c/f zijn op de river.

NLDPeter
PokerStrategist

bet iets groter op de flop en turn dan heb je op deze river een easy valueshove. nu is het close, Ik denk dat het met 3/4e pot behind een beetje te dun is.

DeKuip
Elite Grinder

In je gedachtegang maak je ten eerste een fout, want je tovert op de turn opeens ook QQ in zijn range. Ook verdwijnt KJs ook opeens uit zijn turnrange terwijl die hand net zoals QJ nog steeds 8 outs heeft voor een straight. Dus gezien zijn range zijn je flop- en turnbet sowieso goed al zou ik turn meer betten omdat je dan de river makkelijker kunt shoven.

De river zie ik niet echt veel value meer en zou ik denk ik check/fold spelen, aangezien ik vanuit Villains oogpunt geen reden zou zien om de river te proberen te bluffen. Dus als hij bet zal hij dat dan denk ik voor value doen.
Je suggestie om te blockbetten kan ik me ook wel in vinden eigenlijk, als je gewoon iets van $10-$20 bet dan krijg je misschien ook nog wel value van een QJ of KJ hand. Mar goed, denk dat het te mager is en ik blijf daarom ook bij de check/fold.

Verder zegt 19/12 natuurlijk niet heel veel over zijn PFR vanuit CO, wie weet stealt hij namelijk wel erg veel vanuit die positie. Maar over 120 handen kun je daar sowieso lastig een goede sample op hebben.