Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] River beslissing KK 50NL Rush

24 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
2,235 Weergaven

41 handjes 29/17 18.8 3b wtsd 40

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]UTG1$26.25:///////;UTG2 (Hero)$95.30:///////;MP1$50.45:///////;MP2$25.80:///////;MP3$328.40:///////;CO$51.60:///////;BU$51.50:///////;SB$4.10:///////;BB$45.60:///////;[/tg]

Preflop: Hero is UTG2 with K:h, K:s.
UTG1 folds, Hero raises to $1.75, 2 folds, MP3 raises to $6.00, 4 folds, Hero calls $4.25.

Flop: ($12.75) 6:s, 9:s, 6:h (2 players)
Hero checks, MP3 checks.

Turn: ($12.75) 5:d (2 players)
Hero bets $4.50, MP3 raises to $15.00, Hero calls $10.50.

River: ($42.75) 8:c (2 players)
Hero checks, MP3 bets $307.40(All-In), Hero ?

23 reacties
NLDPeter
PokerStrategist

4-bet preflop. Je zit oop dus ga je het jezelf enorm lastig maken als je KK flat.

Vanwaar de kleine turnbet? Je mist nu enorm veel value als hij flat.

river is kut maar je beat eigenlijk niks uit zijn valuerange. Ik acht de meeste NL50 speles niet in staat hier te bluffen dus is een fold correct.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter

Doordat hij checkt op de flop, wil ik een bluf uitlokken op de turn.

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sterrenhemel

Doordat hij checkt op de flop, wil ik een bluf uitlokken op de turn.

kan,maar t board is nog wel vrij drawy + je wil gewoon value krijgen uit minder ook nog. daarom is flatten van die turnbet as played niet echt een optie (dus zou ik bet/3bet spelen as played, maar eigenlijk liever gewoon relatief groot leaden op de turn).

over river: hij rept in principe helemaal niks geloofwaardigs. ik denk dat hij hier ofwel AA(of beter) heeft, ofwel gewoon complete air. denk dat je kings dus net zo sterk zijn als een toppair hand :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Rogier

over river: hij rept in principe helemaal niks geloofwaardigs. ik denk dat hij hier ofwel AA(of beter) heeft, ofwel gewoon complete air. denk dat je kings dus net zo sterk zijn als een toppair hand :P

Ja zover was ik ook al gekomen. :D

Maar is dit nu een call of een fold, ik bedoel als ik hier zou callen is dat dan + of - EV?

NLDPeter
PokerStrategist

Maar is dit nu een call of een fold, ik bedoel als ik hier zou callen is dat dan + of - EV?

Hoe vaak bluffshoved een NL50reg de river in verhouding tot valueshoves?

nickvdb1990
PokerStrategist

1:150

NLDPeter
PokerStrategist

dan is de vraag: krijg je hier meer of minder dan 150:1 op je call?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door nickvdb1990
1:150

Kijk dat is nou wat ik wilde weten, maarre... hoe kom je daaraan?

nickvdb1990
PokerStrategist

links zet je de 1, rechts zet je een gigantisch getal om je punt te maken. het punt hier is dat ze niet bluffen.

wat een lol heb ik om deze hand :) mede omdat ik weet wat villain vastheeft.

NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Last2Act

jij bent villain?

Oorspronkelijk gepost door Last2Act

jij bent villain?

noop maar in een sweatsessie zie je wel eens iets he.

rogier kom er maar in :)

nickvdb1990
PokerStrategist

als last het zo zegt zal het wel JJ ofzo zijn. oftewel, random stackoff

Rogier
Oldschool Grinder

ik call hier maar ik ben dan ook een station. geef eig zelden mensen credit voor maar 1 hand + de line die je op de turn neemt nodigt ook uit

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Sorry Rogier:)
Ik heb deze hand gepost omdat ik een meningsverschil heb met Last2Act.
Hij denkt dat -EV is om hier te callen, ik denk van niet.

Nu we eigenlijk nog niets en wil ik dan ook graag hier een discussie over met jullie, om mij(ben nogal eigenwijs van nature) of Last2Act te overtuigen dat ik of hij het niet goed zie.

Preflop:
Zijn 3b tegen mijn open staat natuurlijk supersterk, echter door zijn stats, mits geen variance, bevat dat zeer veel blufs. (op 41 handjes 3maal tegen UTG) ik verwacht KK+ ,AK en suited cards. (pp worden zeer weinig ge3bet tegen UTG)
Als ik hier 4b maak ik mijn range nog smaller dan hij al is en moet ik folden op een 5b wat natuurlijk zonde is met KK. Bij een 4bcall van hem ben ik eigenlijk ook niet blij omdat mijn hand faced up is.

Flop:
Hij checkt behind, imo wil hij niet gecheckraised worden wat voor mij dus AA en een 6 uitsluit

Turn:
als hij 87s heeft heeft hij nu een straat, ik bet bewust klein om hem te laten denken dat ik daar bang van ben, ik driebet niet omdat ik dan alleen maar gecalled gaat worden door beter en zijn bluffs zal die opgeven.

River:
Nu ligt de straat er overduidelijk, ik verwacht dus dat hij hier geen Full House heeft (geen pp of een 6), door mijn kleine turnbet heb ik mijn zwakte laten zien en verwacht dat iemand op dit scary board met een straat dus niet AI gaat.

Easy call?

Dit keer heb ik gelijk gehad, hij showde As4s, maar heb ik dat as played de volgende keren ook?
Is mijn denkwijze correct?
Zijn mijn aannames juist?

PS Is dit het juiste forum gedeelte om te discussiëren?

NLDPeter
PokerStrategist

Sorry Rogier:)
Ik heb deze hand gepost omdat ik een meningsverschil heb met Last2Act.
Hij denkt dat -EV is om hier te callen, ik denk van niet.

Nu we eigenlijk nog niets en wil ik dan ook graag hier een discussie over met jullie, om mij(ben nogal eigenwijs van nature) of Last2Act te overtuigen dat ik of hij het niet goed zie.

Preflop:
Zijn 3b tegen mijn open staat natuurlijk supersterk, echter door zijn stats, mits geen variance, bevat dat zeer veel blufs. (op 41 handjes 3maal tegen UTG) ik verwacht KK+ ,AK en suited cards. (pp worden zeer weinig ge3bet tegen UTG)
Als ik hier 4b maak ik mijn range nog smaller dan hij al is en moet ik folden op een 5b wat natuurlijk zonde is met KK. Bij een 4bcall van hem ben ik eigenlijk ook niet blij omdat mijn hand faced up is.

Flop: Hij checkt behind, imo wil hij niet gecheckraised worden wat voor mij dus AA en een 6 uitsluit
Turn:
als hij 87s heeft heeft hij nu een straat, ik bet bewust klein om hem te laten denken dat ik daar bang van ben, ik driebet niet omdat ik dan alleen maar gecalled gaat worden door beter en zijn bluffs zal die opgeven.

River:
Nu ligt de straat er overduidelijk, ik verwacht dus dat hij hier geen Full House heeft (geen pp of een 6), door mijn kleine turnbet heb ik mijn zwakte laten zien en verwacht dat iemand op dit scary board met een straat dus niet AI gaat.

Easy call?

Dit keer heb ik gelijk gehad, hij showde As4s, maar heb ik dat as played de volgende keren ook?
Is mijn denkwijze correct?
Zijn mijn aannames juist?

PS Is dit het juiste forum gedeelte om te discussiëren?

probleem met je flop redenatie is dat op de micro stakes een veel voorkomende reden om te checken slowplayen is.

nickvdb1990
PokerStrategist

ik dacht dat NL50 over het algemeen al als "low stakes" gezien wordt. het is toch wel een groot verschil met NL5 of NL10 hé

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

probleem met je flop redenatie is dat op de micro stakes een veel voorkomende reden om te checken slowplayen is.

Ik ken de speler natuurlijk niet, maar gezien de stacksizes zou slowplayen hier verschrikkelijk zonde zijn en elke broadway op de turn een scarecard voor hem.