Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] QQ vs 3-bet grage villian

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
126 Weergaven

Villian: 31/12/6,8/57/1,6/20 (VPIP/PFR/3bet/contibet F/AF/WTS) 121 hands
Hij 3-bet 20 in de SB over 10 situaties.

Vraag me af of ik aan een dergelijke sample waarde mag hechten. Tegen een unknown ga ik pre folden vs 3-bet of ik had een steal moeten maken dan was ik happy broke gegaan. Nu speel ik vanuit MP2 en vraag me af of ik aan de hand van de toch wat hoger lijkende 3-bet% op de SB hier gewoon kan flatten, of dat ik hier beter kan 4-betten. Hoe hij op 4-bets reageerd en welke range hij dan blijft behouden kan ik ook niet echt uit de stats halen.

Hoe zouden jullie deze spelen?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (9 handed)
Known players:
[tg]CO$16.60:///////;BU$54.35:///////;SB$29.30:///////;BB$117.20:///////;UTG1$58.90:///////;UTG2$20.25:///////;MP1$50.65:///////;MP2 (Hero)$53.95:///////;MP3$79.50:///////;[/tg]
Preflop: Hero is MP2 with Q:s, Q:c.
3 folds, Hero raises to $1.75, 3 folds, SB raises to $4.50, BB folds, Hero calls $2.75.

Flop: ($9.5) 2:h, 7:h, 2:d (2 players)
SB bets $24.80, Hero calls $24.80.

Turn: ($59.1) 4:c (2 players)

River: ($59.1) J:s (2 players)

Final Pot: $59.1.

4 reacties
minez1
PokerStrategist

Voor betrouwbare statistieken mbt tot die 3 bet uit de blinds moet je tegen hem denk ik wel meer handen hebben gespeeld. Dat hij over 121 handen 31/12 speelt zegt wel al aardig wat.

preflop lijkt hij mij goed gespeeld. En ook postflop zou ik hem callen.
Aan zijn stats gezien is het geen degelijke speler om het zo maar te zeggen.
Hij zou zo'n actie met flushdraws kunnen doen en met heel wat overpairtjes.
Tegen zo n range lig je al voor waardoor ik hem zou callen.

Daarnaast zou het ook een complete tiltbluf kunnen zijn.

Akkoord, waarom zou hij met AA-KK shoven op de flop? Een set is ook zeer unlikely. hij kan hier wel eens JJ-TT-99 hebben of zoiets om te beschermen tegen overcards of idd een FD. Voor mij een easy call.

sjengfred
Oldschool Grinder

Een call of 4bet kan hier allebei wel omdat je positie hebt. Omdat de meeste villians die veel 3bet bluffen bijna alles gaan opgeven op 4bets zou ik hier ook callen.

Dit is een perfecte flop voor jou en ga je dus ook niet folden. Ik zie hem dit ook niet zo snel doen met KK en AA. Een hoop slechtere pairtjes kunnen dit doen, wat draws en nog wat random spew met overcards oid.

Zijn sample voor 3bet vanuit de blinds is nog niet zo betrouwbaar, ook zijn dit vaak 3bets tegen steals en dat is hier niet het geval. Maar omdat hij over 112 handen bijna 7% 3bet heb je al voldoende informatie om hier te kunnen callen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

okay tnx heb ik toch goed geredeneerd! Die joker draaide KK open en kreeg een note :)