Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] QQ vs rocky station

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
137 Weergaven

Villian: 7/7/0/60/1,5/43 (VPIP/PFR/3-bet/AF/WTS) 450 hands.
Vraag me nu toch af in hoeverre ik hier moet 3betten. Zit wel OOP en hij speelt ongeveer een range van 4% door, 88+,AQ+.

Flop is vrij gevaarlijk en hit vrij goed op zijn range. Ik zag weinig value in een T bet, R is denk ik toch een clear fold aangezien ik niks meer beat en hij lage AF heeft? Stomme call denk ik zo :P soms kijk ik net wat laat naar de stats... Of geloof ik het toch niet helemaal. Denk dat ik er toch meer van uit moet gaan :]

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (9 handed)
Known players:
[tg]CO$65.45:///////;BU$20.25:///////;SB$38.15:///////;BB (Hero)$63.40:///////;UTG1$50.65:///////;UTG2$12.00:///////;MP1$109.25:///////;MP2$50.25:///////;MP3$45.35:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BB with Q:c, Q:s.
4 folds, MP3 raises to $1.50, 3 folds, Hero raises to $4.75, MP3 calls $3.25.

Flop: ($9.75) 8:s, 7:s, 6:s (2 players)
Hero checks, MP3 bets $7.50, Hero calls $7.50.

Turn: ($24.75) 9:h (2 players)
Hero checks, MP3 checks.

River: ($24.75) T:d (2 players)
Hero checks, MP3 bets $14.85, Hero calls $14.85.

Final Pot: $54.45.

4 reacties
minez1
PokerStrategist

preflop vindt ik wel goed.
Waarom c bet je niet en call je vervolgens wel zijn flopbet? Dan kan je beter zelf de flop betten.

De turn is dan heel lelijk, maar kan voor hem ook heel lelijk zijn waardoor ik dan zou 2nd barrelen.

Als hij jou dan ergens raised of de flop + turn callt, dan zou ik op deze river gewoon opgeven.

sjengfred
Oldschool Grinder

Of je QQ hier kunt 3betten is vooral afhankelijk van zijn MP3 open range. Aangezien ik denk dat deze wel wat groter is dan 7% en hij niet veel fold op 3bets denk ik dat het wel kan. Ik verwacht overigens dat een 7/7 villian met een AF van 1.5 hier niet minder gaat 4betten dus speel je wel 3bet/fold.

Op de flop zou ik gewoon cbetten voor value uit (combo)draws. Hij gaat hier 99-JJ en Asxx niet folden en gezien zijn AF zal hij een deel van deze handen behind gaan checken.

Als hij deze turn doorbet kun je gewoon opgeven, als je gecbet had speel ik hier ook check/fold.

Deze river geef ik ook wel op omdat ik van een villian met een AF van 1.5 niet verwacht dat hij je van een split probeert te krijgen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Tnx voor feedback, leerzaam!

Kijk idd vaak naar PFR per positie, hier niet gedaan. Kan je ook fold to 3-bet per positie bekijken? Denk alleen wss dat dit te kleine samples dan zal geven.

sjengfred
Oldschool Grinder

In PokerTracker kun je alleen de algemene fold to 3bet zien en de fold to resteal, wat dus fold to 3bet op CO en BU is.

HEM heeft in zijn nieuwste update volgens mij wel fold to 3bet per positie, uiteraard heb je hier wel een groter sample voor nodig.