Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

10NL 33 in bb

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
190 Weergaven
CharlotteD
PokerStrategist

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (5 handed)

Button speelt 20/17 en stealt 27% op button. Cbet 54% en cbet 100% op turn over 400 handen. agg factor 7,0. Hij fold 71% op 3bet.

Ok gespeeld of zit er meer value in 3bet preflop? Gezien zijn minraise pre vond ik setminen een beter plan dan 3 betten preflop.

Known players:
[tg]MP3$10.00:///////;CO$9.45:///////;BU$11.53:///////;SB$35.50:///////;BB (Hero)$23.13:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with 3:h, 3:s.
2 folds, BU raises to $0.20, SB folds, Hero calls $0.10.

Flop: ($0.45) 6:s, 2:h, 3:c (2 players)
Hero checks, BU bets $0.30, Hero calls $0.30.

Turn: ($1.05) K:s (2 players)
Hero checks, BU bets $0.70, Hero raises to $1.90, BU raises to $4.40, Hero raises to $22.63, BU folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $5.45.

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
PotSplitt
Legacy Member

Domme 3bet van hem op de turn :P

Ontopic!
Zelf 3bet ik hier preflop, omdat hij hier vaak gaat foldden. Zo pak je de pot vaak preflop of postflop met een cbet op. As played vindt ik hem wel goed door die 100% turn cbet. Jammer dat hij opgeeft :)

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

ik denk dat flatten pre en 3betten pre hier allebei mogelijk zijn. villian opent vrij wijd van de button, dus als je hier slechts flat zal je maar zelden afbetaalt krijgen eens je je setje hit. 3bet je pre, dan zal je de pot vaak preflop al oppakken, maar haal je er door zijn minraise ook maar weinig geld uit.

mijn standaard play is om hier tegen losse stealers vaak wel te 3betten omdat je toch zelden maar value haalt uit je setjes, terwijl als villian erg tight opent ik juist weer flat, omdat je implied odds dan wat groter zijn. voordeel van hier 3betten is ook dat je overall 3bet wat hoger wordt, waardoor mensen je ook wat minder credit zullen geven eens je premiums (AK, JJ+) 3bet preflop.

as played is je raise op de turn prima. ik maak het hier wel wat groter (zo rond de 2,10$). nu villian raised ship ik er ook gewoon overheen. gezien zijn stacksize zal hij hier nog maar zelden folden, dus ik zie weinig sense in een call, omdat je dan het risico hebt dat hij de river behind checkt..

Beantwoorden
Citeren