Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 JJ vs flushdraw

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
144 Weergaven

Aloha

had ik hier op de turn moeten opgeven betten is zonden van je geld ?
ik zeg altijd als je info van een speler wilt hebben moet je betten

preflop
had ik 4bb moeten betten maar had een speler over het hoofd gezien

flop
re rais hard omdat er een flushdraw ligt en meer na de call van villain dacht ik hij heeft een set of beter

turn
had ik eigenlijk mij hand moeten opgeven villian kan ook AKS hebben en nu zijn K hebben gehit ook al vind ik dat zeer onwaarschijnlijk
na de re rais van villain moet ik wel opgeven

villain stats 128 handen
VPIP 15
PRF 06
AGG 1,0 post flop
3BET 0.0

Poker Stars, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 9 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BB: $2.12 (21.2 bb)
UTG+1: $11.76 (117.6 bb)
UTG+2: $19.33 (193.3 bb)
Hero (MP1): $10.05 (100.5 bb)
MP2: $4.35 (43.5 bb)
MP3: $7.24 (72.4 bb)
CO: $17.44 (174.4 bb)
BTN: $8.40 (84 bb)
SB: $10 (100 bb)

Preflop: Hero is MP1 with J J
UTG+1 calls $0.10, UTG+2 folds, Hero raises to $0.30, 3 folds, BTN calls $0.30, SB folds, BB calls $0.20, UTG+1 calls $0.20

Flop: ($1.25) 8 9 2 (4 players)
BB bets $0.10, UTG+1 calls $0.10, Hero raises to $1.10, BTN calls $1.10, 2 folds

Turn: ($3.65) K (2 players)
Hero bets $1.90, BTN raises to $3.80, Hero folds

Results:

Spoiler

$7.45 pot ($0.34 rake)
Final Board: 8 9 2 K
Hero mucked J J and lost (-$3.30 net)
BTN mucked and won $7.11 ($3.81 net)

Merci

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
RAU4ever
PokerStrategist

Preflop inderdaad minstens 4bb. Je kan je afvragen of 4bb +1 per limper zelfs niet nog prettiger is in early position, omdat je toch vaak wat tighter raiset. Maar goed.

Op flop: raise is misschien zelfs nog wat aan de krappe kant. Je moet wel raisen inderdaad.

Turn: button heeft jouw raise op de flop gecallt met nog spelers achter hem. Hij is tight en dus ziet het er allemaal niet zo heel lekker meer uit. Maar aan de andere kant kan hij ook nog gewoon draws hebben. Bet-fold lijkt me dus prima. Als hij callt, check ik de river.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Pre maak ik het groter, zeker wel 4bb omdat er een limper bij zit, 5bb kan ook prima. Flop is raise fine voor value, want hoe villains em spelen duidt erg op een pairtje/draw. Nu BTN achter je callt ga ik er nog steeds van uit dat ik voor lig, een set gaat hier imo 4way op een board waar genoeg draws liggen wel raisen. Hij kan nog prima callen met 9x (gezien stacksize en vpip/pfr gap zal hij niet al te goed zijn) of een draw.

Turn barrel ik wel gewoon door hier, want Kx is een prima scarecard voor waar villain flop mee callt + je wil nog value uit zijn draws/slechter. AKs zie ik pre wel 3betten, dus daar zet ik em niet op. KJ heb jij al blockers voor, dus enige wat hij mss nog kan hebben daar wat sense maakt en jou beat is KQss.. maar zijn nog genoeg combis waar jij op voorloopt. Je speelt wel bet/fold, dus op zijn mr moet je wel folden. Komt erg nutsy over + hij gaat hier nooit bluffen gezien zijn AF.. kan goed zijn dat hij zn Kx raist omdat hij denkt met een gehitte tp op de turn de nuts te hebben. Anyway, fold is prima.

Als je echt scared bent om turn door te betten op die Kx kun je tegen deze speler ook wel checken, want gezien zijn AF gaat hij nooit zn handen omzetten in een bluf en hij zal al zn draws/9x of slechter wel behind checken. Hij zal alleen betten met sterke handen, dus als hij dan bet weet je vrij zeker dat je beat bent.

Beantwoorden
Citeren