Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

10Nl Zoom - Kk

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
240 Weergaven
HavikJo
PokerStrategist

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2284220
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $13.59
SB: $24.34
BB: $12.09
UTG: $18.89
Hero (MP): $17.28
CO: $10.99

Pre Flop: ($0.15) Hero is MP with K :spade: K :club:
UTG calls $0.10, Hero raises to $0.40, 2 folds, SB calls $0.35, 1 fold, UTG calls $0.30

Flop: ($1.30) 8 :spade: 5 :diamond: 3 :diamond: (3 players)
SB checks, UTG checks, Hero bets $0.80, SB folds, UTG calls $0.80

Turn: ($2.90) Q :heart: (2 players)
UTG checks, Hero bets $1.70, UTG raises to $5.10, Hero ??

Ik was op de turn aan het twijfelen op de turn of ik wil folden of callen.
Beetje een kut spot omdat hij dit met allemaal sets doet, soms met flushdraws en kan me verder niet heel veel indenken. Ik toon veel sterkte dus verwacht niet dat er blufs in zijn range zitten

Is folden het beste?

Beantwoorden
Citeren
5 reacties

bet/fold turn idd
google eens op beluga theorie, het is een hele oude conclusie van een goede speler uit die tijd maar op de micro stakes mag je er van uitgaan dat het nog zo werkt. Gezien zijn limp pre zie ik hem ook niet creatief genoeg om hier misbruik van te maken.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Staan geen stats bij van deze speler, maar ik zie niet waarom je dit zou gaan folden. De line van Villain is zwak, limp call. Kan idd wel eens een pp zijn, maar waarschijnlijk ook zoveel meer, bijv. iedere Qx, mss suited handen met een Q.

Zou trouwens ook de flop groter betten ivm met FD. Je zit tegen 2 man.

Beantwoorden
Citeren
BirdistheWord21
PokerStrategist

Dit is een makkelijke fold, een limp call van iemand met een 18d stack is in 90% van de gevallen en klein pp, 33 of 55. Hij heeft hier gewoon veel te vaak een set, en gaat uiteraard nog big betten op de river. Onze hand is te zwak om voor stacks te gaan spelen.

Ssacr: Zelfs al heeft UTG gelimped met Qx, dan zijn er maar heel weinig mensen op de micros die hiermee raisen, met iets minder dan 2p, zonder stats betekent een raise op de turn gewoon dat hij 2p of beter heeft.

Beantwoorden
Citeren
RAU4ever
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door honesty44
bet/fold turn idd
google eens op beluga theorie, het is een hele oude conclusie van een goede speler uit die tijd maar op de micro stakes mag je er van uitgaan dat het nog zo werkt. Gezien zijn limp pre zie ik hem ook niet creatief genoeg om hier misbruik van te maken.

Ty, nice post.

Hand is verder prima gespeeld, lijkt me.

Beantwoorden
Citeren

Easy bet/fold idd, probleem is ook dat je 180bbs diep zit dus als je turn callt moet je river ook gaan callen omdat hij river close to 100% gaat betten. Call turn fold river is echt burning money.

Beantwoorden
Citeren