Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

10NL ZOOM - AKo

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
243 Weergaven
HavikJo
PokerStrategist

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2284222
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $5.29
SB: $13.45
Hero (BB): $10.00
UTG: $19.05
MP: $6.81
CO: $5.95

Pre Flop: ($0.15) Hero is BB with A :spade: K :club:
1 fold, MP calls $0.10, CO raises to $0.25, 2 folds, Hero raises to $0.90, 1 fold, CO calls $0.65

Flop: ($1.95) 2 :diamond: 8 :spade: 7 :club: (2 players)
Hero ??

Ik 3bet hier voor value, maar kom tegen een vervelende stacksize op een lage flop terecht en wist niet goed wat de beste actie is. Wat te doen?

Beantwoorden
Citeren
2 reacties

oop maak ik het iets groter, nu cbet ik half potje denk ik, als die called gewoon hopen op een Q K A zodat je evt de turn nog kan vuren anders gewoon c/f.
Als die iets minder diep zat zou je een c/r allin kunnen overwegen maar hier denk ik dat je prima kan opgeven als hij je flopbet raist of als de turn tegenvalt. Flop check folden vind ik ook niet fijn omdat ze vaak met allerlei troep pre callen.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Yea, ongeveer wat honesty al zegt.

Hij called met genoeg crap preflop, die zal moeten folden op een cbet hier. Ch/F lijkt me gewoon te weak en Ch/C tegen zo'n fish lijkt me ook niet optimaal.
Tevens zal die vaak gewoon behind checken, waardoor we hem gewoon een gratis kaart gunnen wanneer we vaak voorstaan.

Als hij dan toch callt, hebben we uiteraard goede outs met onze hand. Als we turn niet hitten ch/f ik dar gewoon.

Beantwoorden
Citeren