Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

20NL - Spagen op river

10 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
255 Weergaven
stukkrapoel
Oldschool Grinder

$0.10/$0.20 No Limit Holdem
Prima
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG OrToDaRy282 ($20) 100bb
CO Player 5 ($18.97) 95bb
BTN Player 1 ($42.44) 212bb
SB Player 2 ($24.58) 123bb
BB Player 3 ($16.20) 81bb

Pre-Flop: ($0.30, 5 players) OrToDaRy282 is UTG 10:diamond: 10:spade:
OrToDaRy282 raises to $0.60, 3 folds, Player 3 calls $0.40

Flop: 9♦ 5♠ 10:heart: ($1.10, 2 players)
Player 3 checks, OrToDaRy282 bets $1, Player 3 calls $1

Turn: A♠ ($3.10, 2 players)
Player 3 checks, OrToDaRy282 bets $2.25, Player 3 calls $2.25

River: 6♠ ($7.60, 2 players)
Player 3 goes all-in $12.35, OrToDaRy282 :rage:

Villain is enorme vis, maarja bomt hij hier ooit zonder een flush? Wie callt en wie fold?

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
ssacr
Poker Player

Zou makkelijker zijn als er wat stats bij stonden, want zo blijft het gissen. Wat kan Villain zo spelen? Ik denk zeker niet alleen flushes. 78 kan mogelijk ook heeft V. een straight. Kan ook een lagere set zijn, Ax en 2 pair met de Aas. Zou Villain een flush riveren? Is eerder toeval. Denk zelf eerder als je iets te vrezen hebt het 78 is. OESD op flop, en de turn nog een keer callen. Maak zelf de turn groter omdat de flop best leuk is voor handen als7 8, JQ en omdat fish niet naar sizing kijkt ( een beetje meer betalen ze net zo makkelijk). Dus is een moeilijke river, vind het feit dat Villain shovet wel een reden om meestal te folden, maar ik call dit ook zeker bij sommige tegenstanders. Tegen unknown fold ik. Zie ik iemand veel rare moves maken dan call ik wel.

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Heb je iets van aggressiefactor van deze speler??

Dat kan net een verschil maken tussen call en fold.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

9/10 dat die zo speelt met Ax hand :D

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel Topicstarter
stukkrapoel
Oldschool Grinder

Begint een beetje afgezaagd te worden om dit in elke topic te moeten posten. Zou er mijn forum onderschrift van moeten maken ofzo: Ik speel op Prima netwerk waar de games meestal anonymous runnen. Dat wil zeggen geen screennames, geen notes, geen stats.

Beantwoorden
Citeren

Hey,

Speel je graag zonder notes, stats dan? :P

Dat is inderdaad echt (puke)... Zeker zonder stats. Die Ts in onze hand overtuigd me om te callen :D. Don't mind folding :rolleyes:

Farma

Beantwoorden
Citeren
karatsj
PokerStrategist

Op flush zet ik hem niet zo vaak, is een runner-runner en weet wel dat hij fish is maar ben eerder bezorgd over 78. Maar omdat je zegt dat hij een enorme fish is en as played, denk ik dat hij hier vaak no sense blufs, 2 pair combo's heeft (die jou op ak-aqish zetten en hopen dat je river herocallt en zijn river overpotshove zwak overkomt)

Conclusie: zie toch wel een aantal 2pair combo's vooral met ax die in villain zijn gedachtegang voor max value gaan tegen jou dus call

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel Topicstarter
stukkrapoel
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door FarmarchistSpeel je graag zonder notes, stats dan? :P

By far zwakste 20nl games op het Belgische net daar + rakeback. Dat er geen hud is kan me dan weinig boeien. Bij live poker heb je ook weinig info.

Callde hier ook omdat ik hem amper op een flush zet. Maarja, aapje draaide K :spade: 7 :spade: om. Nice flop call sir !

Beantwoorden
Citeren

Yeah die line is echt wel nutty en hij heeft nog vaker een flush dan je denkt. Kzeg het, omdat we 1 spade blocken call ik nog :P Anders pbb folding

Beantwoorden
Citeren
karatsj
PokerStrategist

:facepalm: hij slowplayde de flop gewoon met king high, wij zitten gwn ng niet op zijn level :D

Beantwoorden
Citeren