Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL2 AKs in SB

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
166 Weergaven

CO is 13/12/8 over 80 handen
BB is 44/27/2.1 over 96 handen

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]SB (Hero)$2.44:///////;BB$2.03:///////;MP3$2.57:///////;CO$2.73:///////;BU$3.08:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with K:d, A:d.
MP3 folds, CO raises to $0.07, BU folds, Hero calls $0.06, BB calls $0.05.

Flop: ($0.21) Q:d, K:s, 4:s (3 players)
Hero checks, BB checks, CO bets $0.14, Hero calls $0.14, BB calls $0.14.

Turn: ($0.63) K:c (3 players)
Hero checks, BB checks, CO bets $0.40, Hero calls $0.40, BB folds.

River: ($1.43) J:s (2 players)
Hero checks, CO bets $1.00, Hero folds, CO gets uncalled bet back.

Final Pot: $1.43.

Mijn gedachtegang:

Preflop: Ik besluit te callen met AK, ik 3 bet niet altijd met AK, soms call ik tegen tighte spelers (met een laag VPIP) omdat ze toch meestal folden met mindere handen

Flop: Ik check naar de peflop raiser toe en call zijn continuation bet (misschien kon ik hier raisen?)

Turn: Nog een K, dus een mooie turn card voor mij. De CO besluit hier nog maar eens te betten. Hierdoor krimpt zijn range toch duidelijk in volgens mij, want op de flop hebben zijn twee tegenstanders gecalled en hij moet er hier toch van uitgaan dat we toch iets moeten hebben gehit op de flop. Gezien hij al een tighte range heeft preflop denk ik dat hij hier minstens JJ+, AK, K10+ of een hoge flush draw moet hebben.

River: Hij instabet hier na mijn check 3/4 van de pot. Ik heb sterkte getoond op de flop en de turn, ik denk dat er bijna geen bluffs in zijn range zitten, ook besluit hij instant te betten na mijn check (hij neemt geen seconde tijd om na te denken) terwijl de flush draw aankomt. Ik denk dat hij hier meestal een flush of een full house zal hebben, om die redenen besluit ik te gaan folden.

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
ssacr
Poker Player

Hoi,

Ik zou Oop zeker wel 3 betten met AK. Vaak ga je de flop missen en je spel postflop wordt sowieso makkelijker als dat er komt. Niks mis met folds ook.

As played zou je kunnen donken imo. Je flopt mooi, maar er ligt ook een fluchdraw. Verder een beetje afhankelijk van hoeveel CO steelt, maar ook zat wat zijn range hit hier. Zijn range is wel breed nog hier. Met donken zit je sterker in de hand dan met c/c imo. Ook omdat deze flop c/r spelen ook geen optie is.

Denk dat as played ik de turn wel c/r. Het enige wat je nu verslaat is QQ en KQ. Zou de c/r dus ~ 1,05 maken. Als hij drawing is wordt het nu toch al duur met 1 kaart te gaan en hij is tight.

Op de river komt er van alles aan. Een flush, maar mogelijk JJ die hij zo speelt. Mss heeft hij zelfs de nuts geflopt en hoopt hij dat jij je flush hit op de river. Sizing is ook value denk ik. Goede fold dus, maar met een andere line had de hand anders kunnen velropen. Belangrijkste is dat je zo min mogelijk Oop komt te spelen en zeker met goede handen.

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Dit is absoluut een 3bet preflop ook tegen deze nit.
Zeker met die vis in de big blind achter je.
Die moet absoluut niet het idee krijgen om ook even mee te callen.

Beantwoorden
Citeren

Hey,

Zoals anderen zeggen, zeker 3bet pre :).

Met de fish in de pot zou ik vaak donken op deze flop, tenzij de reg veel cbet. Een check/raise lijkt me iets te loose tegen een tighter iemand, we willen ook nog value van de fish die veels te wijd zal callen.

Turn lead ik dan opnieuw met dezelfde gedachte

River best moeilijke spot maar ik kan de fold niet maken tbh :P We hebben bijna nooit een betere hand. Hij heeft nog K8s/K9s/KT/AK en wij weet een heel rare AsQx oid.

Farma

Beantwoorden
Citeren