CO is 13/12/8 over 80 handen
BB is 44/27/2.1 over 96 handen
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (5 handed)
Known players:
[tg]SB (Hero)$2.44:///////;BB$2.03:///////;MP3$2.57:///////;CO$2.73:///////;BU$3.08:///////;[/tg]
Preflop: Hero is SB with K:d, A:d.
MP3 folds, CO raises to $0.07, BU folds, Hero calls $0.06, BB calls $0.05.
Flop: ($0.21) Q:d, K:s, 4:s (3 players)
Hero checks, BB checks, CO bets $0.14, Hero calls $0.14, BB calls $0.14.
Turn: ($0.63) K:c (3 players)
Hero checks, BB checks, CO bets $0.40, Hero calls $0.40, BB folds.
River: ($1.43) J:s (2 players)
Hero checks, CO bets $1.00, Hero folds, CO gets uncalled bet back.
Final Pot: $1.43.
Mijn gedachtegang:
Preflop: Ik besluit te callen met AK, ik 3 bet niet altijd met AK, soms call ik tegen tighte spelers (met een laag VPIP) omdat ze toch meestal folden met mindere handen
Flop: Ik check naar de peflop raiser toe en call zijn continuation bet (misschien kon ik hier raisen?)
Turn: Nog een K, dus een mooie turn card voor mij. De CO besluit hier nog maar eens te betten. Hierdoor krimpt zijn range toch duidelijk in volgens mij, want op de flop hebben zijn twee tegenstanders gecalled en hij moet er hier toch van uitgaan dat we toch iets moeten hebben gehit op de flop. Gezien hij al een tighte range heeft preflop denk ik dat hij hier minstens JJ+, AK, K10+ of een hoge flush draw moet hebben.
River: Hij instabet hier na mijn check 3/4 van de pot. Ik heb sterkte getoond op de flop en de turn, ik denk dat er bijna geen bluffs in zijn range zitten, ook besluit hij instant te betten na mijn check (hij neemt geen seconde tijd om na te denken) terwijl de flush draw aankomt. Ik denk dat hij hier meestal een flush of een full house zal hebben, om die redenen besluit ik te gaan folden.