Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

22 op paired board

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
438 Weergaven

villain 48/13 AF 4.8

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (4 handed)

Known players:
[tg]SB (Hero)$2.10:///////;BB$2.16:///////;CO$1.56:///////;BU$0.72:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with 2:h, 2:s.
CO raises to $0.04, BU folds, Hero calls $0.03, BB folds.

Flop: ($0.1) 3:s, Q:s, Q:h (2 players)
Hero checks, CO bets $0.06, Hero raises to $0.20, CO calls $0.14.

Turn: ($0.5) 6:d (2 players)
Hero checks, CO bets $0.52, Hero calls $0.52.

River: ($1.54) 8:d (2 players)
Hero checks, CO bets $0.80, Hero calls $0.80.

Final Pot: $3.14.

Beantwoorden
Citeren
8 reacties

Sample? Meer stats? cbet? steal CO? wtsd?

Als hij een hoog cbet% heeft en hoog steal% is de play op de flop wel goed natuurlijk omdat hij veel zal moeten folden. foldcbettoraise is hier de beste stat maar heb je wel veel sample voor nodig.

Als hij callt geef ik daar ook op op de turn. En dan bedoel ik ch/f. Je beat echt bijna niks eens hij daar potbet. Op de river vuurt hij nog eens en dit keer echt zo een valuebetsizing, easy fold dus.

Beantwoorden
Citeren
Gerv
Elite Grinder

Hallo Daan,

Waarom raise je de Flop? Waarom besluit je vervolgens down te gaan check/callen? Enige argumentatie voor je move(s)?

Ik hoor het graag :)

Mvg,
Gerv

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

had maar 36 handen, cbet was 66.
was een hand die gebeurde tijdens een coaching. ch/r villain op de flop omdat hij daar een groot deel van zijn range fold. echter flat hij dus zet ik hem op een fd, pp.
persoonlijk had ik gefold op de turn omdat hij daar met een fd en live cards veel outs heeft en pp checkt die behind op de river. maar yowshiwa overtuigde me de call te maken. vanwege de potsize bet kon je een Q en pp grotendeels uitsluiten.
De river is geen spade en hoop dus goed te zijn tegen gemiste een fd.

ik vond vooral de flat op de turn wel moeilijk aangezien hij daar veel outs heeft en zijn andere pairs down checkt op de river. wilde graag eens weten of iedereen deze line zou nemen

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

1 tip,

Als je flop raised moet je turn en river 3/4 pot donken om nog iets te reppen, deze line is heel raar, raise flop en check turn?

Ik zou als ik hier als ik al iets zou doen c/c flop en bet pot turn (float) spelen

Beantwoorden
Citeren

Vrijwel alles behalve pre-flop vind ik spew.
Ondanks dat je hier tegen een vis speelt, ben je op elke straat kaarten aan het ontwijken.
Zodra je de turn calt heb je jezelf eigenlijk al verteld om elke river (die het board niet double paired) ook te callen, en dit is niet echt de (meest winstgevende) manier om vissen uit te buiten.

Beantwoorden
Citeren

Inderdaad! Op de flop gewoon zelfs niet ch/r spelen tegen een vis. Voor setvalue spelen is al insta profitabel dus niet meteen fancy worden.

Vs non-fish geldt hetgene dat ik hierboven schreef wel.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

k thx, villain showde KTs voor een fd ;)

Beantwoorden
Citeren
Gerv
Elite Grinder

Ik denk dat wat wanneer je gaat check/raisen, je gewoon door moet barrelen tegen de hands die equity hebben & evt. beter handen te laten folden

Dus of je speelt het passief of je gaat in superaggro mode want zodra je een middenweg kiest dan heeft hij een makkelijke beslissing & jij een supertough one

- Gerv

Beantwoorden
Citeren