Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL 10 slowplay AA

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
201 Weergaven
iownw69
PokerStrategist

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:

[tg]UTG1$3.70:///////;UTG2$1.03:///////;MP1$3.45:///////;MP2$9.99:///////;MP3 (Hero)$10.00:///////;CO$10.00:///////;BU$11.57:///////;SB$9.01:///////;BB$17.99:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with A:h, A:d.
2 folds, MP1 calls $0.10, MP2 folds, Hero raises to $0.40, CO raises to $1.20, 4 folds, Hero calls $0.80.

Flop: ($2.65) 7:s, 2:h, 6:c (2 players)
Hero checks, CO bets $1.60, Hero calls $1.60.

Turn: ($5.85) 5:c (2 players)
Hero checks, CO bets $3.20, Hero raises to $7.20, CO calls $4.00.

River: ($20.25) J:c (2 players)

Final Pot: $20.25.

villain is een reg die 17/14 speelt over 1,3k handen. Hij 3bet 5,1% en contibet de flop 80%. any comments?

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
ninjaconsul
Oldschool Grinder

Deze speler zal vanuit de CO tegen een MP3 openraise al redelijk licht driebetten. Tegen hem zou ik daarom AA niet beginnen slowplayen preflop, omdat, wanneer je zelf af en toe 4bet bluft tegen hem, hij hier vaak broke zal gaan tegen jou met AK, QQ en zwakker. Na de flop kan hij deze handen makkelijker folden als ze niet hitten of er overcards komen.

Beantwoorden
Citeren

Mijn default is steeds je monsters 4betten als je oop moet spelen. Op zou een sample zou je best ook al eens kunnen kijken hoevaak hij 3bet vanaf CO of late positions. Dit kan evengoed hoger dan 5% zijn... Als het niet hoger dan hmmm 8-10% is zal ik wss 4betten. Als hij je echt zit te abusen en vaak zit te 3betten (dynamics aanwezig) vind ik de call wel goed.

Wat je ook moet weten voor je callt is dat hij met die wijde range van 10% (als hij deze heeft) aggresief moet spelen postflop. Je kan dit dus vooral doen als je wat history met hem heb opgebouwd en de dynamics op die tafel tussen jullie vrij aggesief zijn.

Postflop is goed!

Beantwoorden
Citeren
iownw69 Topicstarter
iownw69
PokerStrategist

mijn 4bet range is QQ+ ( heb geen 4bet bluffs in mijn arsenaal zitten ) dus ik verwacht vaak een fold op mijn 4bet. ik wil zijn blufs erin houden met het risico te lopen om een horrorflop OOP te spelen. Ik krijg een geweldige flop, maar spijtig genoeg loop ik tegen de top van zijn range aan (8 9 :diamond:)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door iownw69
mijn 4bet range is QQ+ ( heb geen 4bet bluffs in mijn arsenaal zitten ) dus ik verwacht vaak een fold op mijn 4bet. ik wil zijn blufs erin houden met het risico te lopen om een horrorflop OOP te spelen. Ik krijg een geweldige flop, maar spijtig genoeg loop ik tegen de top van zijn range aan (8 9 :diamond:)

De kans dat hij dat weet is erg klein. Ik 4bet gewoon naar 2.5$ om weinig FE te hebben, veel spelers zullen 89s dan nog callen. Tuurlijk is dit niet zo goed op hogere limieten ivm balancing maar betwijfel of deze speler net iemand is die je goed kent en weet dat je bluffs groter zou 4betten oid...

Beantwoorden
Citeren