Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 4NL thin valluebet.

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
128 Weergaven
Omnipotence
PokerStrategist

Ondanks de 4 to a straight, denk ik, door de voorgaande afwezigheid van agressie, dat hier nog vallue in mijn hand zit.
Dus ik bet minder dan half pot, met als plan bij een reraise te gaan huilen en folden.

PS: Nu zie ik pas dat ik na een limp te weinig heb gebet. oops.

Party Poker $4 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1121887
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $4.40
MP: $3.29
CO: $4.71
Hero (BTN): $3.55
SB: $11.81
BB: $10.62

Pre Flop: ($0.06) Hero is BTN with A :club: K :club:
1 fold, MP calls $0.04, 1 fold, Hero raises to $0.16, 2 folds, MP calls $0.12

Flop: ($0.38) 5 :heart: 2 :heart: 7 :club: (2 players)
MP checks, Hero bets $0.28, MP calls $0.28

Turn: ($0.94) 4 :diamond: (2 players)
MP checks, Hero checks

River: ($0.94) A :heart: (2 players)
MP checks, Hero bets $0.40, MP calls $0.40

2 reacties
TimPS
Oldschool Grinder

Die 3 zit niet zo erg vaak in zijn range, dus daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken. Pocket 3'en kun je wel niet uitsluiten hier, dus wat dat betreft is het wel wat opletten. Voorts zitten er ook nog FD in zijn range die op de river aankomen.

Daarnaast echter ook nog Ax handen die hij niet opgeeft na 1 barrel en die je nog (en jij domineert ze) gaan callen op de river. Daarnaast ook nog andere PP's (ik zou ook zoiets hebben van "jah, obvious bet op de scarecard, maar daarom moet je ze niet hebben") die je beat hebt.

Bet/fold lijkt mij dus wel een prima optie op de river!

En ohja, ik zie dat je nieuw bent hier:

Ik geef gewoon mijn mening, omdat ik graag discussieer over handen. Ik ben allesbehalve een betrouwbare bron, dus bezie deze hand zeker niet als beoordeeld. Dat komen mensen met een leuke avatar doen :D

Gerv
Elite Grinder

Hallo Omnipotence,

Omdat de Turn c/c ging verwacht ik dat Villain zelf bet met 1) een Flush en 2) soms een wheelstraight

Dus wanneer hij checked heeft ie ofwel meestal een weak range (waar jij value kan halen) of zit te trappen (wat easy te zien is want dat is het enige waarmee ie c/R)

We kunnen dus concluderen dat een bet like $0.4-$0.5 excellent is en dat we netjes moeten folden op een c/R

Mvg,
Gerv