Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

55 Zoom

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
162 Weergaven
Maxke555
Oldschool Grinder

Geen stats op vilain.

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.02(BB) Replayer
Hero ($2.69)
BB ($2.39)
UTG ($0.99)
UTG+1 ($2.08)
CO ($6.37)
BTN ($1.99)

Dealt to Hero 5♥ 5♦

fold, fold, fold, BTN raises to $0.06, Hero raises to $0.20, fold, BTN calls $0.14

FLOP ($0.42) 5♠ K♥ A♣

Hero bets $0.22, BTN raises to $0.44, Hero raises to $2.49 (AI), BTN folds

Hero shows 5♥ 5♦

Hero wins $1.25

Mis ik hier op de flop value door te shoven?
Ik denk dat als hij zijn Ax hier gaat reraisen hij ook niet veel zal folden op een shove. Zijn bluffs zal hij misschien wel doorbluffen op de turn als ik gewoon call?

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
PotSplitt
Legacy Member

Ik denk wel dat je value mist hier. Je cbet is maar 50% pot, wat wel erg weak lijkt voor villain. Hij probeert dus met een minraise jou van je PP's af willen zetten. Misschien had je beter kunnen 3betten naar iets van 1,10 maar hiermee betwijfel ik of je hem hier af kon stacken met lage azen, koningen en eventuele straightdraw.

Ikzelf had hier denk ik gewoon gecallt en dan op de turn naar hem toe gecheckt. Zo denk villain waarschijnlijk dat hij je weg kan bluffen, of misschien speelt hij dan wel door met een lage aas.
Jammer dat je hier geen stats hebt ;)

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

preflop is goed. mensen openen hier zo los vanaf de CO / BTN dat je nooit de implied odds krijgt om te setminen, maar met een 3bet wel vaak de pot preflop al op kan pikken.

ik zou hier op de flop zo rond de 55-60% pot c-betten. je zit in een 3bet spot, het board is gort droog en je hoeft eigenlijk nauwelijks te protecten. nu villian minraised is dit eigenlijk de ideale spot om slechts te callen en hem op de turn door te laten barrelen. ik call dus zijn minraise op de flop, in de hoop dat hij de turn nogmaals bet. Met Ax handjes zal hij vaak de turn wel doorbetten en was villian op de flop puur aan het bluffen, dan had je er sowieso geen extra geld meer uitgehaald. checkt villian de turn vervolgens behind, dan kan je altijd zelf de river nog betten..

Beantwoorden
Citeren