Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

5Nl - Tptk Oop

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
203 Weergaven
rafds
PokerStrategist

Sizings ok?
River had ik moeten XC (dit lijkt me een beetje burning money)? As played wschlk moeten callen - hoewel ik hier op deze stake en door zijn snap AllIn denk ik te vaak tegen FH aan loop?

Poker Stars $5.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2400190
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $5.20 - VPIP: 38, PFR: 25, 3B: 0, AF: 1,0, Hands: 8
Hero (SB): $5.00
BB: $5.39 - VPIP: 0, PFR: 0, 3B: 0, AF: 0,0, Hands: 2
UTG: $8.81 - VPIP: 16, PFR: 11, 3B: 11, AF: 0,0, Hands: 45
MP: $4.24 - VPIP: 19, PFR: 13, 3B: 4, AF: 3,3, Hands: 72
CO: $5.20 - VPIP: 33, PFR: 17, 3B: 0, AF: 0,5, Hands: 6

Pre Flop: ($0.07) Hero is SB with K :heart: A :spade:
2 folds, CO calls $0.05, BTN calls $0.05, Hero raises to $0.30, 1 fold, CO calls $0.25, 1 fold

Flop: ($0.70) K :spade: 9 :spade: 5 :club: (2 players)
Hero bets $0.40, CO calls $0.40

Turn: ($1.50) 4 :heart: (2 players)
Hero bets $0.80, CO calls $0.80

River: ($3.10) 4 :diamond: (2 players)
Hero bets $0.95, CO raises to $3.70, Hero folds

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
oewems
Oldschool Grinder

niet betten op micro's is dikwijls gemiste value maar nu de AI na zelf 3 keer gebet hebt, toont wel aan dat hij iets heeft, ik ga ervan uit dat je dikwijls tegen beter loopt

Beantwoorden
Citeren

River zou ik 1/2 potsize betten, vanwege KQo, QQ,JJ,TT, 9x. In deze situaties vraag ik mij altijd af wat villain hier eigenlijk reppt. Lijkt mij dat hij 99/55 op de flop check/raised danwel op de turn het erin probeert te gooien. 6 hands zegt naturlijk heel weinig maar omdat hij in de CO limpt mogen we aannemen dat het een recreational player is. Handen die ik denkt dat hij zo speelt zijn: geslowplayde AA, 45s, enige 4xs wanneer het echt een grote fish is.

Conclusie: op dit moment fold ik hem, omdat ik hem dit niet zie doen met bluffs/KQ. Bij meer informatie over villain wanneer het een grote fish blijkt te zijn zou een call te overwegen zijn.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hi,

Je sizings zijn veel te klein op alle streets. Bet at least 2/3 pot en als die erg fishy is kun je richting 3/4 gaan. Zo kom je op de river ook allin en mis je geen value. Je mist nu zoveel value uit slechtere Kx, en gezien die fishy oogt gaat hij dit nooit folden, dus je kunt gerust groter betten.

Nu hij river raist is het wel lelijk, er zijn maar zo weinig valueraise handen die die hier kan hebben, waar 99/55 de meest obv zijn maar ik verwacht dat die normaal al eerder gaan raisen. Doordat jij zo klein bet rep jij eigenlijk <Kx, waardoor ik hoop dat hij niet in de verleiding is gekomen om Kx te gaan raisen voor value, gezien jij zo weak bet. Kben dus wel geneigd om alsnog te callen, mja gezien mensen over het algemeen nogal tight rivers raisen op micros geef ik hem toch maar wat credit voor iets randoms wat mij beat heeft.

Als je gewoon 2/3 pot bet en hij raist dan is het veel makkelijker om te beoordelen of je beat bent of niet. Nu bet je zo weak, dat hij ook wel eens slechtere handen als AK kan raisen als hij aggro is.

Beantwoorden
Citeren