Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 77

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
222 Weergaven

goed gespeeld?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]CO$5.59:///////;BU$7.59:///////;SB$5.15:///////;BB$6.21:///////;UTG1$4.45:///////;UTG2$4.35:///////;MP1$2.55:///////;MP2$5.12:///////;MP3 (Hero)$5.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with 7:d, 7:c.
UTG1 folds, UTG2 calls $0.05, MP1 folds, MP2 calls $0.05, Hero calls $0.05, CO folds, BU raises to $0.20, 2 folds, UTG2 calls $0.15, MP2 calls $0.15, Hero calls $0.15.

Flop: ($0.87) T:c, J:d, T:d (4 players)
UTG2 checks, MP2 checks, Hero checks, BU checks.

Turn: ($0.87) 8:c (4 players)
UTG2 bets $0.05, MP2 calls $0.05, Hero calls $0.05, BU calls $0.05.

River: ($1.07) 2:s (4 players)
UTG2 bets $0.50, MP2 folds, Hero folds, BU folds, UTG2 gets uncalled bet back.

Final Pot: $1.07.

5 reacties

je had er denk ik op de turn al uit moeten gaan.

er liggen allen maar overcards op het board waardoor jou pair niet echt sterk is, de kans dat jij je trips hit is erg klein en als er nog een T bijkomt is de kans groot dat iemand anders een betere fullhouse heeft dan jij.

Los van het feit dat er genoeg man meedoen die ook gewoon een beter pocket pair dan jij hebben.

de check op de flop is denk ik wel juist.

Mstlc
Oldschool Grinder

Met 77 kan je eventueel wel een isolation raise maken pre-flop maar meelimpen is niet terrible met al 2 limpers voor je.

Post flop vind ik de hand wel goed. Ik ga de turn allesinds niet folden... je krijgt bijna 20:1 pot odds, dat is gewoon genoeg om te proberen je set te hitten, het is wel zo dat je met reverse implied odds zit tegen JT en 88 enzo maar je implied odds tegen een hand als Tx die slowplayed (wat uiteraard terrible is maar daarom niet wil zeggen dat mensen het niet effectief ook doen).

ok, dus puur omdat je goedkoop de river kan zien en dus je pot odds hoog zijn kan je op de turn hier meegaan...

stel je hit je trips op de river en UTG2 bet gewoon zoals nu, is dan een raise op zijn bet het juiste?

Lucian0
PokerStrategist

Je called de flop om je FH te hitten en daar nog value uit te halen. Ik raise hier dan ook naar +- 1,5$

Oorspronkelijk gepost door Mstlc
Met 77 kan je eventueel wel een isolation raise maken pre-flop maar meelimpen is niet terrible met al 2 limpers voor je.

Een isoraise is hier imo toch beter, met JJ+ raised villain hier waarschijnlijk ook, dus om niet readable te worden isoraise ik vanuit MP3 55-77+ en limp ik de rest.

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door MrJiggles
ok, dus puur omdat je goedkoop de river kan zien en dus je pot odds hoog zijn kan je op de turn hier meegaan...

stel je hit je trips op de river en UTG2 bet gewoon zoals nu, is dan een raise op zijn bet het juiste?

Yes... stel die 2 is een 7 dan ga ik inderdaad nog wel een raise maken als hij bet of zelf valuebetten als hij checked.

Uiteindelijk is het niet echt super om hier een 7 te hitten op de river aangezien dat en scarecard kan zijn (9x maakt dan een straat namelijk) maar de odds zijn op de turn zo goed dat het feit dat je op de river moeilijk value zal halen als je nog een 7 hit niet echt veel uit maakt. Villain heeft natuurlijk ook handen als J9 & T9 in zen range en de vraag is nog maar of hij daar van weg komt ;)