Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AA tegen vis, turn beslissing

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
649 Weergaven
Plompoker
PokerStrategist

Villian is een 53/2 vis, 0,6 postflop aggresiefactor aka behoorlijk passief.
Op de flop ben ik wel blij met mijn hand maar met de turn natuurlijk niet. Hoe gaan jullie door op de turn?

Pacific No-Limit Hold'em, $0.10 BB (6 handed) - Pacific Converter Tool from http://nl.flopturnriver.com

MP ($13.24)
CO ($10)
Button ($10.69)
Hero (SB) ($17.06)
BB ($11.37)
UTG ($10.36)

Preflop: Hero is SB with A, A
UTG calls $0.10, 2 folds, Button calls $0.10, Hero raises $0.55, 1 fold, UTG calls $0.50, 1 fold

Flop: ($1.40) 9, 3, Q (2 players)
Hero bets $1.05, UTG calls $1.05

Turn: ($3.50) Q (2 players)

Spoiler

Hero checks, UTG bets $3.50, Hero folds

Total pot: $3.50

Results below:
UTG didn't show

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Nielbe
Poker Player

Goede fold imo met die stats heeft die hendig KQ QJ ofzo, echter had ik zelf de turn bet/fold gespeeld

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Nielbe
Goede fold imo met die stats heeft die hendig KQ QJ ofzo, echter had ik zelf de turn bet/fold gespeeld

Dus omdat hij het mogelijk heeft ga je checken em laat je je tegenstander de pot wegkapen?

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy
Elite Grinder

Ik bet/fold de turn. 2,5$ lijkt mij fine.

Beantwoorden
Citeren
Plompoker Topicstarter
Plompoker
PokerStrategist

eens dat bet/folden beter is. Vind de check niet zo goed, geeft villian teveel ruimte om je de hand uit te drukken. Thanks :)

Beantwoorden
Citeren
Nielbe
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ssacr

Dus omdat hij het mogelijk heeft ga je checken em laat je je tegenstander de pot wegkapen?

Zeg toch dat ik zelf bet/fold zou spelen, maar kan me echt wel vinden in die check op de turn kijk zijn VPIP

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ssacr

Zeg toch dat ik zelf bet/fold zou spelen, maar kan me echt wel vinden in die check op de turn kijk zijn VPIP

c/f of de turn kun je ook wel begrijpen zeg je toch óók? Ik vind c/f geeneens een optie.

Beantwoorden
Citeren
livethelife7
PokerStrategist

Jup, b/f dit. Checken hier is geen optie. We willen value van alle draws, 9x wat dan ook zoveel slechter dat callt uit zn wijde range, en willen hem geen gratis kaart geven. Vs zo'n calling station kan je zelfs denken aan flop pot te betten of zelfs te overbetten.

Beantwoorden
Citeren