Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

KQs UTG, line check

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
288 Weergaven
Plompoker
PokerStrategist

BTN is 20/12 over 109 handen, geen slechte speler maar ook geen goede is mijn inschatting (weet niet veel van hem) BB is een 27/13 speler, die preflop een stuk passiever lijkt te spelen dan postflop. Ik check de turn behind, is misschien niet optimaal maar als we hier geraised worden moeten we opgeven terwijl we toch nog aardig wat showdown equity hebben. Afhankelijk van de river kaart (deze is niet ideaal maar ook niet bijzonder slecht) call ik hier (ook afhankelijk van zijn sizing) of bet ik zelf voor thin value. Wat vinden jullie van deze line?

Pacific No-Limit Hold'em, $0.10 BB (5 handed) - Pacific Converter Tool from http://nl.flopturnriver.com

SB ($17.43)
BB ($17.80)
Hero (UTG) ($10.88)
MP ($10)
Button ($21.05)

Preflop: Hero is UTG with K, Q
Hero raises $0.30, 1 fold, Button calls $0.30, 1 fold, BB calls $0.20

Flop: ($0.95) 10, K, 6 (3 players)
BB checks, Hero bets $0.61, 1 fold, BB calls $0.61

Turn: ($2.17) 3 (2 players)
BB checks, Hero checks

River: ($2.17) J (2 players)
BB bets $0.80, Hero calls $0.80

Total pot: $3.77

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Lefty85
PokerStrategist

Turn altijd valuebetten er liggen teveel draws waar je value van kunt krijgen en slechtere toppairs en midpairs zitten er zeker in zijn range, ge moet geen schrik hebben om de turn te bet/folden. Op 10NL gaat bijna niemand die turn semibluffen met een draw dus moet je geen schrik hebben om van je hand geblazen te worden. Het is net goed om te bet/folden want als ze raisen ben je zo goed als zeker beat en verlies je niet meer in de hand.

Beantwoorden
Citeren
Pistoleroo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Lefty85
Turn altijd valuebetten er liggen teveel draws waar je value van kunt krijgen en slechtere toppairs en midpairs zitten er zeker in zijn range, ge moet geen schrik hebben om de turn te bet/folden. Op 10NL gaat bijna niemand die turn semibluffen met een draw dus moet je geen schrik hebben om van je hand geblazen te worden. Het is net goed om te bet/folden want als ze raisen ben je zo goed als zeker beat en verlies je niet meer in de hand.

+1

Beantwoorden
Citeren
Plompoker Topicstarter
Plompoker
PokerStrategist

Kan me ook wel vinden in eem bet/fold op de turn, villian lijkt echter redelijk LAG en ik vraag me af hoe vaak we de beste hand moeten folden als hij raised, naar mijn idee kan hij hier aardig wat semibluffs hebben en de gemiste rivers zelf uitbetten (zoals nu gebeurd). Tegen een TAG vind ik bet/fold wel stukken beter :)

De rest van je argumenten ben ik het ook mee eens, thanks voor de input! :)

Beantwoorden
Citeren