Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AJo coldcallen in BB

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
216 Weergaven

23 100 33 13
BU: $0,77
2,0 67 60 31

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]MP3$4.85:///////;CO$1.43:///////;BU$0.77:///////;SB$2.02:///////;BB (Hero)$2.00:///////;UTG2$2.00:///////;MP1$4.76:///////;MP2$2.09:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with J:s, A:d.
5 folds, BU raises to $0.06, SB folds, Hero calls $0.04.

Flop: ($0.13) 2:c, Q:s, T:s (2 players)
Hero checks, BU bets $0.12, Hero calls $0.12.

Turn: ($0.37) 7:d (2 players)
Hero checks, BU bets $0.20, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.37.

5 reacties
LaughingMan85
Elite Grinder

Ben geen fan van coldcallen in BB na een steal, zeker niet als je ze dan nog zo passief gaat speel postflop. Dan 3bet ik liever preflop of donkbet ik de flop maar hier callen op de flop is echt niet zo een goed idee aangezien je geen odds hebt

NLDPeter
PokerStrategist

preflop is prima tenzij je zogaat spelen postflop.

Je kan deze flop donkbetten, checkraisen, check/folden of callen met de intentie om de turn te donken. Jouw line is de slechtste in mijn ogen. Ikzelf verkies hier de donkbet.

Mstlc
Oldschool Grinder

Hier donkbetten is gewoon zo belachlijk weak en zoieso is het board er gewoon niet goed voor op. De BU kan hier echt zo belachlijk veel handen gaan callen die of een monster draw hebben of je gewoon straight up al beaten of hij kan je nog floaten ook. Wat er ook gebeurd als hij niet fold moet je de hand opgeven tenzij je op de turn een lucky Ace hit en dan nog speelt het niet super lekker.

Pre-flop flatten kan op zich wel maar als het iemand is die actief aan het stealen is in late position dan 3bet ik hier wel voor value om vervolgens een c-bet te plaatsen als hij called.

As played c/f ik de flop gewoon. Je moet jezelf hier pre-flop vooral afvragen waarom je called en niet fold of raised. Dan ga je eens op de flop ook beter weten hoe je nu best je hand speelt waarschijnlijk.

LaughingMan85
Elite Grinder

donkbetten is weak maar flatcallen tegen zo een aggessieve shortstack niet?
Ik donk hier met elke made hand/draw/monsterdraw. Alleen is deze spot hier niet zo geschikt voor aangezien je tegen een shortstack zit die op het eerste gezicht nogal graag naar de shdwn gaat.
Anyway gewoon 3betten in het vervolg

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok bedankt allemaal