Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AKo, donkbet op river

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
355 Weergaven
CharlotteD
PokerStrategist

Is de river een call, fold of push all in? Betsize van villain lijkt wel erg op een valuebet.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BU$10.36:///////;SB$20.15:///////;BB$9.15:///////;MP2 (Hero)$10.15:///////;MP3$10.47:///////;CO$25.73:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP2 with A:c, K:s.
Hero raises to $0.40, MP3 folds, CO calls $0.40, BU folds, SB calls $0.35, BB folds.

Flop: ($1.3) 8:s, A:s, 4:s (3 players)
SB checks, Hero bets $0.70, CO calls $0.70, SB calls $0.70.

Turn: ($3.4) 9:c (3 players)
SB checks, Hero bets $2.00, CO folds, SB calls $2.00.

River: ($7.4) A:d (2 players)
SB bets $3.85, Hero calls $3.85.

Final Pot: $15.1.

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
CastAside
PokerStrategist

Hoi

Ten eerste zou ik de flop en turn groter betten, flop $1 of 1,10 en de turn iets van 2,40, 2,60 je hebt ook nog een backdoor nfd.
Heb je stats op villain? als het een fish is zou ik wel een callen kunnen vinden.

Je staat dan vaak op een hoop Ax handen in zijn range voor, AQ AJ A10 etc
Als dit een denkende speler zou zijn en je hebt hem zulke moves nog niet zien maken is dit wel een nutty lijn. En zou je een fold wel kunnen overwegen.

44 99 88 is zuur en A8 A9 A4 zie ik niet snel in zijn range. Een flush zie ik hier niet zo snel omdat je zelf de K :spade:
hebt kun je KQs ook als schappen denk ik.
Q10s QJs zie ik oop ook niet snel callen tenzij het een fish is!

Toch is het een erg nutty lijn en het blijft zuur om hier je hand te folden.

Ben benieuwd wat de beoordelaars hier van vinden.

Beantwoorden
Citeren
CharlotteD Topicstarter
CharlotteD
PokerStrategist

Hij speelde 31/19, 0% 3bet, 0% fold to 3bet over 70 handen. Er zitten dus wel wat Ax combinaties in zijn range lijkt me.

Ik bet juist wat lager op flop en turn om zeker calls te krijgen van flushdraws.
Er zijn maar weinig handen die mij hier veel gaan betalen zonder mij al beat te hebben lijkt me.
CO was een fish, dus die zag ik hier nog wel vlot uitbetalen als hij een flush zou hitten.

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door CharlotteDaemen
Hij speelde 31/19, 0% 3bet, 0% fold to 3bet over 70 handen. Er zitten dus wel wat Ax combinaties in zijn range lijkt me.

Ik bet juist wat lager op flop en turn om zeker calls te krijgen van flushdraws.
Er zijn maar weinig handen die mij hier veel gaan betalen zonder mij al beat te hebben lijkt me.
CO was een fish, dus die zag ik hier nog wel vlot uitbetalen als hij een flush zou hitten.

Deze stats meenemend kun je wel callen afhankelijk van zijn AF. Ik zou bij AF van hoger dan 3 callen, lager ga ik toch dichter naar de fold. Bij een AF van 1 oid is het zelfs een easy fold.

Beantwoorden
Citeren
RAU4ever
PokerStrategist

Wat een vervelende hand zeg. Ik vind het wel moeilijk om hem op een hand te zetten. Ik denk dat ik naar fold zou neigen. Wij hebben 2 streets gebet, hij callt flop na nog een andere call; hij callt turn en schuift de river zonder dat er iets veranderd is. Wij hadden TPTK, in feite nog steeds. Het zou toch niet mogen dat hij hier AQ shipt.

Mja:
- als hij flush had op de flop, dan had hij bang moeten zijn voor de 4-card flushdraw. Want hij kan de nuts niet hebben (jij hebt :spade:K)
- als hij flushdraw had, dan had hij geen nutflushdraw. Jij hebt die namelijk. Er zijn toch niet zo veel spelers die met :spade:Q dit zo afcallen en dan river zelf shippen als ze missen?
- set zou toch heel bang moeten zijn voor flush(draw) en dus eigenlijk moeten raisen.
- Top pair/2paar. Tja, kan misschien. Maar hij kan river toch niet shippen na 2 barrels van jou met iets als AQ/AJ? Alleen met iets als A9, A8, A4 zou hij misschien kunnen shippen met precies deze AK in het vizier.

Ik vind em raar, maar ik denk dat we beat zijn. Of we vaak genoeg beat zijn i.v.m. potodds, geen idee.

Beantwoorden
Citeren

Meh, schreeuwt FH. Je hebt meer historie/dynamiek nodig dan 70 handen om hier te callen. Die riverbetsizing is erg nutted, en we beaten feitelijk alleen AT ~ AQ, aangezien andere Ax combo's of niet spelen of daar liever check/callen.

Bluffpercentage op deze river is nihil, mede omdat je 2 straten barrelt en UTG 4x't pre.

IMO fold.

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door RAU4ever
Wat een vervelende hand zeg. Ik vind het wel moeilijk om hem op een hand te zetten. Ik denk dat ik naar fold zou neigen. Wij hebben 2 streets gebet, hij callt flop na nog een andere call; hij callt turn en schuift de river zonder dat er iets veranderd is. Wij hadden TPTK, in feite nog steeds. Het zou toch niet mogen dat hij hier AQ shipt.

Mja:
- als hij flush had op de flop, dan had hij bang moeten zijn voor de 4-card flushdraw. Want hij kan de nuts niet hebben (jij hebt :spade:K)
- als hij flushdraw had, dan had hij geen nutflushdraw. Jij hebt die namelijk. Er zijn toch niet zo veel spelers die met :spade:Q dit zo afcallen en dan river zelf shippen als ze missen?
- set zou toch heel bang moeten zijn voor flush(draw) en dus eigenlijk moeten raisen.
- Top pair/2paar. Tja, kan misschien. Maar hij kan river toch niet shippen na 2 barrels van jou met iets als AQ/AJ? Alleen met iets als A9, A8, A4 zou hij misschien kunnen shippen met precies deze AK in het vizier.

Ik vind em raar, maar ik denk dat we beat zijn. Of we vaak genoeg beat zijn i.v.m. potodds, geen idee.

Hier ben ik het niet zo mee eens. Eens ik hier in villains positie met een flush zit (JT oid) ga ik hier uit positie ook gewoon afcallen, omdat je nog aardig wat value kunt halen uit Ax. Ax gaat hier vaak 2x barrelen en daarna behind checken, dus ik zou het zover laten komen en dan op de river donken.

/edit: maar de river is wel een fold ja. Ik zet villain hier op 44 of 88

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CairyHunts
Meh, schreeuwt FH. Je hebt meer historie/dynamiek nodig dan 70 handen om hier te callen. Die riverbetsizing is erg nutted, en we beaten feitelijk alleen AT ~ AQ, aangezien andere Ax combo's of niet spelen of daar liever check/callen.

Bluffpercentage op deze river is nihil, mede omdat je 2 straten barrelt en UTG 4x't pre.

IMO fold.

Jep agree! Zelfs AT - AQ gaat hier vaak gewoon check call spelen op de river, zeker als villain post flop niet erg aggro is. Flop mag hier overigens wel wat groter (like 0.90$) want Ax en FDs gaan hier toch never folden. Turn mag imo ook wel iets groter (like 2.25$)..

Of ik hier in de game flow overigens ooit AK zou folden op de river is een 2e, maar zelfs gezien de redelijke prijs die je hier krijgt is zijn line zo nutsy dat ik denk dat je hier vaak tegen iets als 88 of 44 zal aanlopen..

Beantwoorden
Citeren