Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

nl5 88 limped pot raise

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
250 Weergaven
CastAside
PokerStrategist

Hallo,

na sitout kwam ik er in, wilde eigenlijk op bb wachten, ging perongelijk.
Mp is een 38/12 dacht hier wel de pot te pakken.
Maar vandaag een zieke run 4BI up over 200 handjes :D

Ik bet hier gewoon de flop wat ik ook zou doen met een overpair en/of Fd
Ik denk zelf dat ik hier misschien de raise op de flop beter had kunnen callen om het er op de turn makkelijker in te krijgen. Of ik hier tegen een made hand speel of een draw kun je niet echt zeggen, blijft een vis en kan toch een hoop slechtere handen hier als nog laten folden wat ik niet wil.

Dus achteraf gezien call raise/ raise turn.
Heb niet veel te vrezen behalve als ie hier A9 K9 J9 Q9 109 speelt wil ik hier geen plaatje zien op de turn of river. 99 is pech gehad
Maar ik ga hier dan toch wel broke, enige overpairs waar hij hier pre called zouden JJ 1010 kunnen zijn.

Bey

Full Tilt, $0.02/$0.05 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

UTG: $3.09 (61.8 bb)
MP: $3.36 (67.2 bb)
Hero (CO): $12.22 (244.4 bb)
BTN: $4.98 (99.6 bb)
SB: $7.60 (152 bb)
BB: $1.90 (38 bb)

Preflop: Hero is CO with 8 8
Hero posts BB OOP, UTG folds, MP calls $0.05, Hero raises to $0.24, 3 folds, MP calls $0.19

Flop: ($0.57) 9 8 9 (2 players)
MP checks, Hero bets $0.35, MP raises to $0.85, Hero raises to $3.05, MP raises to $3.12 and is all-in, Hero calls $0.07

Turn: ($6.81) 4 (2 players, 1 is all-in)
River: ($6.81) 2 (2 players, 1 is all-in)

Results:

Spoiler

$6.81 pot ($0.45 rake)
Final Board: 9 8 9 4 2
MP showed 6 9 and lost (-$3.36 net)
Hero showed 8 8 and won $6.36 ($2.98 net)

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
PotSplitt
Legacy Member

Nh! Cbet mag nog iets groter, deze flop hit villains range best hard, dus hij gaat waarschijnlijk toch makkelijk af laten stacken.

Beantwoorden
Citeren
CastAside Topicstarter
CastAside
PokerStrategist

hey,

ja inderdaad zou ie hier ook J10s 98s 910s Axs en een hoop lage pockets misschien ook kunnen spelen, bedoel je dat met hard hitten?

En de cbet naar 38 of 40?

greetz

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt
Legacy Member

Ik zou hier ongeveer 70% pot betten, dus zeg 40 cent ofzo inderdaad. Met hard hitten bedoel ik dat iemand die 38/12 speelt redelijk wat 9x in zijn range heeft zitten. Ook vaak suited connectors en soieso alle PP. Na zijn check/raise geeft hij duidelijk aan dat hij je geld wil doneren, gebruik van maken dus; Goed gedaan! :D

Beantwoorden
Citeren
CastAside Topicstarter
CastAside
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door PotSplitt
Ik zou hier ongeveer 70% pot betten, dus zeg 40 cent ofzo inderdaad. Met hard hitten bedoel ik dat iemand die 38/12 speelt redelijk wat 9x in zijn range heeft zitten. Ook vaak suited connectors en soieso alle PP. Na zijn check/raise geeft hij duidelijk aan dat hij je geld wil doneren, gebruik van maken dus; Goed gedaan! :D

thanx :)

Beantwoorden
Citeren
ninjaconsul
Oldschool Grinder

Nice hand. Zolang je niet weet of de MP speler een bluff maniac is, zou ik op de flop 3betten zoals je deed. Daar wordt je dan vaak niet geloofd. Enkel tegen een maniac die iedereen uit elke hand probeert te duwen vind ik bet/call op de flop, call turn, call river beter. (deze maniacs zie je nu wel veel minder dan vroeger, en zeker op zoom)
De sizing, 35 cent of meer, maakt hier op de flop niet veel uit. Zeker omdat hij een onvolledige stack heeft en jij de (quasi) absolute nuts hebt moet je absoluut niet denken aan protecten. Als hij drie straten zou checkcallen krijg je het met kleinere bets allemaal wel in.

Beantwoorden
Citeren
CastAside Topicstarter
CastAside
PokerStrategist

Ik ga het nog is leren haha

Bedankt weer!

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Waarom reraise je op de flop zo groot?je zit in positie, dit vind ik sterk overkomen (nuts) :P

Beantwoorden
Citeren
CastAside Topicstarter
CastAside
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Horemanske
Waarom reraise je op de flop zo groot?je zit in positie, dit vind ik sterk overkomen (nuts) :P

Euh check raise van klein stekkie+ hebbuh hebbuh en ik doe dat met AA KK QQ zoiets :D

Beantwoorden
Citeren