Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AQ monsterflop

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
176 Weergaven
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Moet ik hier betten?
Of is check-callen en de turn betten een betere lijn vs. 2 tegenstanders?

iPoker - £0.04 NL - Holdem - 8 players
Hand converted by PokerTracker 3

BTN: £5.85
SB: £5.00
BB: £2.18
UTG: £1.49
UTG+1: £1.52
Hero (MP): £9.51
MP+1: £2.44
CO: £5.22

SB posts SB £0.02, BB posts BB £0.04

Pre Flop: (£0.06) Hero has Q♣ A♥

fold, UTG+1 calls £0.04, Hero raises to £0.16, fold, CO calls £0.16, fold, fold, fold, UTG+1 calls £0.12

Flop: (£0.54, 3 players) 6♣ Q♠ Q♥
UTG+1 checks, Hero bets £0.27

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
MoneyStef
PokerStrategist

Hangt af van de villains: zijn ze zeer aggressief? Als ze eerder passief zijn, zou ik gewoon betten. Op 4NL zou ik toch gewoon doorbetten omdat je daar meer calling stations tegenkomt. Ik zou wel gewoon 30-35c betten omdat er weinig handen zijn waar ze 27c wel mee callen en 30-35c niet.

Slowplayen is natuurlijk een mogelijkheid omdat de flop zo droog is.

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229
PokerStrategist

Aanvulling op MoneyStef:

Het is ook afhankelijk van wat jouw imago is tot nu toe is. Als jouw c-bet 100% is dan moet jij dit hier ook doen. Anders ziet er verdacht uit.

Zo heb ik niet mijn heel stack verloren aan ultra agressief speler bij EPT in London:

Live verslag (2010) uit London:

Tijdens onze eerste ronde door de zaal kwamen we langs tafel 4 en daar zagen we Alichanov verwikkelt zijn in een hand met Anders Langset uit Noorwegen. Op tafel lag er 8♦-A♦-2♣-2♥ en de Nederlander maakte een bet van 1.000 chips. Zijn Noorse vijand maakte er 2.500 van en Alichanov maakte de call. Op de river verscheen er de Q♣ en na een check zette de Noor opeens 6.000 chips in. Met bibberende handjes zette hij een rode en een gele chip in en na een twijfelmoment maakte Alichanov de call met A♠-K♠. De Noor klapte in zijn handen en draaide A♥-A♣ om.

Beantwoorden
Citeren
ninjaconsul
Oldschool Grinder

Preflop isoleer je beter naar 5BB. Dit heeft al een grote invloed op je betsizes postflop.
Op deze flop ga je als PFR altijd cbetten. Niet betten is gewoon verdacht. Groot betten werkt vaak genoeg en haalt op termijn veel meer value dan klein betten, ook omdat sommige microlimiet spelers dan geloven dat je bluft.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd Topicstarter
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Waarom naar 5bb? Ik bet altijd behalve in EP 3bb.
Ik speel nogal loose, dus als ik 4bb ga betten, en dan met de slechtere 3bb dan is dat toch echt een read, niet? Denk je dat het voor een loose speler niet beter is om iets kleiner te openen?

Grtz. Ad.

Beantwoorden
Citeren
ninjaconsul
Oldschool Grinder

Als je in late positie zit kun je inderdaad kleiner openen naar drie bb. Nadat er iemand voor mij gelimpt heeft, isoleer ik in LP wel weer naar 4+1bb per limper. Ik ga sowieso tighter isoleren dan wanneer ik zelf zou openraisen, en ik wil ook geen te goede odds geven voor mensen na mij of de OR. Je hebt al het voordeel dat je in positie zit op de utg-speler, een grotere pot spelen is dus meer winstgevend.

Beantwoorden
Citeren