Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

T9s isoraise, flush op turn

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
222 Weergaven

Ik isoleer de limper (zwakke speler) met T9s. Achter mij zaten tighte spelers.
De Button is een 19/9/11.0 speler over 64 handen. Hij callt.
De limper is een 25/8/1.2 speler over 63 handen.

Ik flop een FD, maar besluit niet te c/betten tegen 2 spelers. Op de turn hit ik m'n flush, maar slechts T high. Wel kan ik met een Jh of 6h een straightflush maken.
Ik bet de turn en ik word geraised. Wat doe ik hier met een T high flush?

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.10(BB) Replayer
SB ($10.50)
BB ($10)
UTG ($15.02)
Hero ($10.15)
CO ($14.81)
BTN ($20.46)

Dealt to Hero 9♥ T♥

UTG calls $0.10, Hero raises to $0.50, fold, BTN calls $0.50, fold, fold, UTG calls $0.40

FLOP ($1.65) 8♥ K♠ 3♥

UTG checks, Hero checks, BTN checks

TURN ($1.65) 8♥ K♠ 3♥ 7♥

UTG checks, Hero bets $1.10, BTN raises to $3, UTG folds, Hero ???

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
martijnde666
Oldschool Grinder

Ik zou hier de turn lekker schuiven :)

PF:
wat zou de BTN met 11% 3bet PF doen als hij K9+ :heart:, of A9+ :heart: had gehad en hij weet dat jij kan isoleren met minder?

Flop:
Ook op de flop had hij dan zeker gaan betten met zn FD en eventueel TP bij Kx :heart: ,

Mag ik vragen waarom jij flop niet bet? Is toch ideaal om je draw hard te spelen? laat de TAG maar lekker folden en de UTG je afbetalen als je flush aankomt.

Turn:
Stack erin.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De 11.0 en 1.2 zijn trouwens geen 3bet%'s maar AF's. ;)

Ik verbaasde me een beetje over de hand die Villain had. Maar gezien zijn hoge agressie had ik inderdaad verwacht dat hij een FD sterker zou spelen of deze turn zou kunnen bluffen nu de FD aankomt.

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

als ie zo aggro is waarom zou je hem dan van zijn hand willen betten? als ie enigszins competent is callt hij hier niet $6,50 meer met alleen Ah, terwijl hij die misschien wel op de river bet?

Beantwoorden
Citeren
Gerv
Elite Grinder

Hey Xpload,

Denk dat de Flop een slamdunk semibluff cBet is omdat je anders te vaak gaat opgeven en dus niet veel inkomen genereert

Nou bet/call ik de Turn en check de River naar hem toe om naar verluid te bluffcatchen. Als je de Turn 3bet, krijg je waarschijnlijk geen actie van slechters

Mvg,
Gerv

Beantwoorden
Citeren