Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

BB Callen met 8d 6d

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
338 Weergaven
tuffnut
Oldschool Grinder

Ik zou graag weten hoe jullie deze hand zouden spelen.

Preflop:
Preflop en in de BB call ik hier elke normale raise, wat maar een straight kan opleveren?

Flop:
Ik check hier mijn draw. OK? Of beter een bet maken? Ik check om een evt cbet te callen
met mijn straightdraw Of zijn er nog fans om een cbet te checkraisen hier?

Turn:
Ik merk dat je vaak de pot kunt oppakken met een halve potbet als er 2 pair op het board liggen maar het kan ook gevaar betekenen. Ook heb ik goede draws en ik wil weten waar ik sta voor het geval iemand A7 speelt. Halve potbet dus.

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
FullTiltPoker
4 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
CO leonrad ($4.88) 49bb
BTN Shpektorov ($10.40) 104bb
SB No-rebuy-4-u ($10.84) 108bb
BB tuffie ($10.15) 102bb

Pre-Flop: ($0.15, 4 players) tuffie is BB 8♦ 6♦
leonrad raises to $0.38, 2 folds, tuffie calls $0.28

Flop: 4♠ 9♦ 7♣ ($0.81, 2 players)
tuffie checks, leonrad bets $0.50, tuffie calls $0.50

Turn: 7♦ ($1.81, 2 players)
tuffie bets $0.90, leonrad folds

Final Pot: $1.81

tuffie wins $2.59 (net +$0.81)

leonrad lost $0.88

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
CastAside
PokerStrategist

hallo,

Ik ga het is proberen, Ik vind een co meer als 3,5 bb open bet best sterk zou hier gewoon folden je moet wel erg goed hitten wil je de beste hand maken. Turn zou ik nooit over nemen die kaart helpt jou niet en je hand is nu een bluf , elke raise nu moet je folden je zit ook niet lekker tegen eventueele beter flushes draws wat ik niet echt likely vind hier naar toch, of misschien wel een fh. Zijn lijn lijkt op een over paar. Ik zou hier met KK AA niet snel meer loslaten

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Fold preflop.

Villain heeft maar een halve stack, waardoor je implied odds met de hand ook maar marginaal zijn als je een draw hit.

as played:

Flop call kan nog wel, maar die donkbet op de turn slaat nergens op. :tongue:

Zodra je tegen een villain zit die normaal nadenkt zal je hier heel vaak gecallt worden. Dit komt omdat je hier handen als 44,99 of 7x gewoon zou callen of checkraisen. Je zou dan villain niet uit de hand willen betten waardoor je een hoop value mist.

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door luca02
Fold preflop.

Villain heeft maar een halve stack, waardoor je implied odds met de hand ook maar marginaal zijn als je een draw hit.

as played:

Flop call kan nog wel, maar die donkbet op de turn slaat nergens op. :tongue:

Zodra je tegen een villain zit die normaal nadenkt zal je hier heel vaak gecallt worden. Dit komt omdat je hier handen als 44,99 of 7x gewoon zou callen of checkraisen. Je zou dan villain niet uit de hand willen betten waardoor je een hoop value mist.

wederom +1!

Beantwoorden
Citeren
CastAside
PokerStrategist

shit haha had niet gezzien dat villain een misstack was.

Beantwoorden
Citeren
tuffnut Topicstarter
tuffnut
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door CastAside

Ik dus ook niet..... hij moet idd diep genoeg zitten om dit soort handen profitabel te spelen.

Na de turn kan ik denk ik alleen nog maar winnen door te betten en hopen dat villian AJ+ heeft en geen overpair.

Beantwoorden
Citeren
CastAside
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door tuffnut

Oorspronkelijk gepost door CastAside

Ik dus ook niet..... hij moet idd diep genoeg zitten om dit soort handen profitabel te spelen.

Na de turn kan ik denk ik alleen nog maar winnen door te betten en hopen dat villian AJ+ heeft en geen overpair.

tja denk wel dat je turn beter kan folden zoals luca daar zegt je rept eigenlijk niks op turn en als je daar de nuts zou hebben ga je die niet spelen op de turn maar laat je villain door vuren op de river

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Preflop:
Preflop en in de BB call ik hier elke normale raise, wat maar een straight kan opleveren?

Ik zou het afraden om telkens in callmodus te gaan in de BB, ook al zit villain fullstack. Je moet dan super vaak c/f, wat op de lange termijn veel geld gaat kosten.. want je zit oop zonder initiatief. Je kunt je dan beter verdiepen in 3betbluffen met speculatieve handen (hangt af van zn foldto3bet stats, en zou dit niet doen tegen fish/nits) of anders beter gewoon de hand pre folden.. tenzij je een postflop pro bent.

Beantwoorden
Citeren
tuffnut Topicstarter
tuffnut
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door divvie
Preflop:

Ik zou het afraden om telkens in callmodus te gaan in de BB, ook al zit villain fullstack. Je moet dan super vaak c/f, wat op de lange termijn veel geld gaat kosten.. want je zit oop zonder initiatief. Je kunt je dan beter verdiepen in 3betbluffen met speculatieve handen (hangt af van zn foldto3bet stats, en zou dit niet doen tegen fish/nits) of anders beter gewoon de hand pre folden.. tenzij je een postflop pro bent.

Kijk, daar hebben we wat aan. Dat was ook mijn vraag of het ok is telkens te callen of dat ik beter een 3bet kan doen of gewoon folden. Hangt natuurlijk veel af van de positie van de raiser en de actie voor mij.

Als de CO 3bb raist (steal) wil ik nog wel eens 3betten maar bij UG1 lijkt me dat niet verstandig.

Beantwoorden
Citeren