Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

fastpoker AKo

11 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
417 Weergaven
yakuza0595
PokerStrategist

Hier besluit ik de turn te driebetten in de hoop dat hij handen zou opgeven ik krijg een shove om mijn oren en nu??

$0.02/$0.05 No Limit Holdem
iPoker
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG ($1.08) 22bb
UTG+1 ($1.90) 38bb
CO ($1.13) 23bb
BTN ($6.88) 138bb
yakuza0595 (SB) ($6.63) 133bb
BB ($1) 20bb

Pre-Flop: ($0.07, 6 players) yakuza0595 is SB K♦ A♣
3 folds, BTN raises to $0.15, yakuza0595 calls $0.13, 1 fold

Flop: 10:diamond: 4♠ 4♦ ($0.35, 2 players)
yakuza0595 checks, BTN bets $0.24, yakuza0595 calls $0.24

Turn: 4♥ ($0.83, 2 players)
yakuza0595 checks, BTN bets $0.58, yakuza0595 raises to $1.50, BTN goes all-in $6.49, yakuza0595

Spoiler

folds Final Pot: $8.82 BTN wins $8.63 (net +$1.75) yakuza0595 lost $1.91

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
stinkvinger
PokerStrategist

ik schat de kans op een A10, 10x niet verwaarloosbaar. Ik denk dat zijn hand in range aardig kan varieëren (van pockets/overpairs tot niks?) omdat hij vanaf de button opent maar toch blijft de kans op een 10 niet al te groot. Flop cbet call lijkt me logisch, evt had ik hem hier ge-3bet en als hij ging shoven had ik daar natuurlijk gefold. Ik had de turn direct gefold.. ik wil niet tegen een, hoogstwaarschijnlijk, full house spelen (pockets/10?) en hopen dat ik een A of K krijg op de river. Maar hé, wie ben ik om dit te beoordelen?

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Reraise preflop!

Beantwoorden
Citeren

Ik zou preflop ook reraisen, wat is je redenatie voor de call preflop?
As played, fold turn.

Beantwoorden
Citeren

Hey yakuza!

Ik kan me geen scenario bedenken waar ik AK flatcall preflop. Wat is je gedachte hierachter? 3Betten dus.

Flop is goed/standaard.

Als hij op de turn bet is het nipt en laat ik het afhangen van stats - ik adviseer je dus om een trackingsprogramma aan te schaffen :). Zonder stats lijkt folden goed op een grote bet op een slechte barrelkaart. Check/raisen maakt niet veel sense.

Farma

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

He Yakuza,

deze hand moet je echt 3betten preflop, want als je dit niet 3bet, ga je dan enkel AA/KK 3betten?

As played zou ik eerder kiezen voor c/f flop. Het wordt een guessing game op de turn en je krijgt niet de odds voor je A of K.

Verder snap ik niet goed wat je wilt bereiken met je c/r op de turn. Je wilt dat hij handen gaat opgeven, maar welke handen gaat hij hier opgeven waarmee hij twee keer barrelt? En welke hand representeer jij hier door deze turn te c/r? Je kan daar immers zo weinig sterke handen hebben...

Beantwoorden
Citeren
yakuza0595 Topicstarter
yakuza0595
PokerStrategist

Hé iedereen bedankt voor de vele reacties!

na een downswing bij poker met AK's was ik denk ik scared om hem te driebetten uit positie.

Verder had ik nog geen stats van diegene
1 hand ...

en driebetten op de turn had ik gehoopt sterk over te komen wat dus niet helpt

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Hey yakuza!

Ik kan me geen scenario bedenken waar ik AK flatcall preflop. Wat is je gedachte hierachter? 3Betten dus.

Flop is goed/standaard.

Als hij op de turn bet is het nipt en laat ik het afhangen van stats - ik adviseer je dus om een trackingsprogramma aan te schaffen :). Zonder stats lijkt folden goed op een grote bet op een slechte barrelkaart. Check/raisen maakt niet veel sense.

Farma

Ik flat soms AK tegen een happy 3better na mij om te squashen/4betten voor keiharde value tegen zo'n speler :D Dat is een scenario :P

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Echt? Wat als er een nit opent UTG en je zit zelf in de BU, 3bet je die dan altijd?

Of iemand die meer opent, maar veel (pak 90%) fold op 3bets?

Ik 3bet AK over het algemeen ook, maar toch zeker niet altijd... OOP zal ik er wel nooit mee callen.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Ik denk dat Farma oop bedoeld. Ik 3bet AK zeker niet altijd, als je bepaalde spelers voor je of achter je hebt zitten kan er met callen van AK gewoon meer value in zitten. Maar OOP zal ik ook wel nooit callen.

Beantwoorden
Citeren

Oeps bedoelde SBvBTN :P

Beantwoorden
Citeren